فرش افشان كاشان فرش افشان كاشان .

فرش افشان كاشان

فرش 1500 شانه طرح اصيل كلاسيك زمينه صدفي كاشان – گل برجسته

خريد مستقيم فرش از كارخانه قالي كاشان

امروزه فرش هاي دستباف گونه و ريز بافت ماشيني يكي از زيبا ترين طرح ها مي باشد. هر چه در فرش ماشيني شانه و تراكم افزايش يابد به ترتيب زيبايي فرش نيز افزايش مي يابد. فرش هاي 700 شانه الي 1600 شانه هر كدام زيبايي و ويژگي هاي مربوط به خود را دارند. اما فرش 1200 شانه ، 1500 شانه و 1600 شانه تشابه بيشتري به فرش هاس دستباف گونه را خواهند داشت. شما در تصوير بالا فرش طرح اصيل كلاسيك با زمينه صدفي را مشاهده مي كنيد. اين فرش 1500 شانه با تراكم 4500 مي باشد. در اين محصول از رنگ بندي مدرن و زيبايي استفاده شده كه در كنار طرح فرش كه كلاسيك مي باشد، جلوه اي مدرن را به منزل شما خواهد بخشيد. در ادامه اين مقاله به بررسي بيشتر در مورد فرش اصيل كلاسيك زمينه صدفي كاشان خواهيم پرداخت. با ما همراه باشيد.

طرح اصيل كلاسيك

اين طرح زيبا در دسته طرح هاي جديد فرش كاشان به شمار مي آيد. ظاهر اين فرش بسيار ظريف و ريز بافت بوده در نتيجه زيبايي آن چندين برابر مي باشد. ارتفاع خاب در اين فرش 7 ميلي متر مي باشد. كه به دليل بافت ريز بودن تشابه بسياري به فرش دستباف خواهد داشت. به دليل قيمت بالاي فرش هاي دستباف امروزه مناسب ترين محصول براي جايگزين كردن با آن فرش هاي ماشيني با شانه و تراكم بالا مي باشد. 

نقش شاه عباسي، ختايي و اسليمي در طرح اصيل كلاسيك باعث شده تا شما با زمينه اي خاص و متفاوت رو به رو شويد. اين فرش در ابعاد فرش 6 متري، 9 متري و 12 متري بافته مي شود. همچنين به راحتي مي توانيد در ابعاد غير استاندارد نيز اين محصول را سفارش داده و پس از مدت كوتاهي محصول را تحويل بگيريد.

گل برجسته بودن اين طرح يكي ديگر از ويزگي هاي فرش اصيل كلاسيك مي باشد كه باعث شده زيبايي فرش افزايش يابد. البته اين مسئله را در نظر بگيريد كه فرش هايي با شانه و تراكم بالا نياز به مراقبت بالايي دارند. زيرا كمي مازك تر از فرش هاي 700 شانه و 1000 و 1200 شانه مي باشند. گل برجسته بودن فرش در كنار زيبايي باعث شده تا نازكي فرش به دليل فرو رفتگي هاي ايجاد شده در فرش افزايش پيدا كرده و خطر بيشتري آن را تهديد كند. از اين رو با نگهداري مناسب تا مدت زمان طولاني زيبايي خود را حفظ خواهد كرد.

الياف موجود در اين فرش اكريليك هيت ست شده مي باشد. اين الياف پرزدهي نداشته و ضد حساسيت مي باشد. همچنين در برابر رفت و آمد مقاوم بوده و خرارت ملايم و تابش مستقيم نور خورشيد در كاهش زيبايي ان و آسيب زدن به فرش موثر نخواهد بود.

اين فرش زيبا در رنگ هاي متنوعي از جمله رنگ كرم، فيلي، نسكافه اي و سرمه اي بافته مي شود. و رنگ هاي ديگر مانند روناسي و آبي به صورت جفتي بافت خواهند بود. 

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

براي سفارش و تهيه اين محصول زيبا ابتدا به سايت معتبر قالي كاشان مراجعه كرده و فرش مورد پسند خود را در تنوع طرح و رنگ هاي گوناگون سفارش دهيد. ارسال محصول به سراسر ايران به صورت رايگان بوده و قيمت فرش به دليل ارسال مستقيم از درب كارخانه بسيار مناسب تر از فروشگاه هاي سطح شهر خواهد بود.


برچسب: فرش ماشيني ، فرش كاشان ، فرش ارزان ، فرش ماشيني باكيفيت ، فرش طرح لايت ،فرش طرح ترك ،فرش مدرن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۰:۲۷ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)

همه چيز در مورد فرش كلاريس

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

امروزه افراد زيادي به دنبال فرش هاي كلاريس مي باشند. چرا كه با قيمت مناسب و طرح هاي متنوع در تمام زمينه ها باعث شده افراد از خريد فرش هاي كلاسيك دست كشيده و به سمت فرش هيا كلاريس حركت كنند. فرش هاي كلاريس در دسته فرش هاي مدرن و فانتزي طبقه بندي مي شود. اگر به فروشگاه هاي فرش كلاريس مراجعه كنيد، تنوع بالايي از اين محصولات را ملاحظه خواهيد كرد. در ادامه اين متن به بررسي فرش هاي كلاريس خواهيم پرداخت. با ما همراه باشيد.

فرش كلاريس

اين محصولات در دسته هاي مختلفي بافته مي شوند كه شامل:

فرش كلاريس وينتيج يا كهنه نما

فرش كلاريس آشپزخانه

فرش هاي كلاريس فانتزي و مدرن

فرش كلاريس كودك

فرش كلاريس سه بعدي و... مي باشد.

يكي از مهم ترين ويژگي در فرش هاي كلاريس، الياف به كار رفته در فرش ماشيني مي باشد. كه از پلي اوژن كه نوعي نخ مرغوب بوده مي باشد. اين الياف ضد حساسيت بوده و هيچ چيزي را به خود جذب نمي كند. به همين دليل است كه در صنعت فرش ماشيني از اين محصول استقبال فراواني شده است.

در بين تمامي محصولات فانتزي و مدرن، فرش هاي كلاريس كيفيت بالا تري داشته و تراكم آن بسيار بالا مي باشد. اصولا شركت توليد كننده فرش كلاريس آن را با تراكم 3300 توليد مي كند. با افزايش تراكم در فرش هاي كلاريس باعث شده تا ظاهر فرش زيبا تر به نظر رسيده و رنگ ها دلنشين تر به نظر آيند.

اگر تا كنون فرش هاي كلاريس را از نزديك ديده باشيد مي دانيد كه سطح فرش بسيار لطيف مي باشد. كه همين امر موجب شده فرش كودك آن براي فرزندان شما پوششي مناسب براي بازي و فعاليت كودكانه آن ها باشد. همين دليل اين محصول هيچ گونه خطري براي شما نداشته و با خيالي آسوده مي توانيد از آن استفاده كنيد.

لازم به ذكر است كه در برخي محصولات فرش ماشيني فانتزي و مدرن، فرش پس از يك بار شستشو كيفيت و دوام خود را از دست داده از بين مي رود. اما در فرش هاي كلاريس اين مسئله ديده نمي شود. فرش هاي كلاريس الياف باكيفيتي داشته و به هميچ عنوان در برابر شستشو خراب نخواهد شد.

شايد تا كنون با اين اتفاق رو به رو شده ايد كه فرشتان پس از تا خوردگي يا رول كردن دچار چين خوردگي شود. ما به شما اين تضمين را مي دهيم كه اين مسئله به هيچ وجه براي محصولات فرش كلاريس رخ نخواهد داد.

ابعاد فرش كلاريس

از آنجايي كه فرش كلاريس تقاضاي زيادي را دارد در تمام ابعاد استاندارد همانند پادري، قاليچه، فرش 6 متري، فرش 9 متري و فرش 12 متري در حال توليد مي باشد. شركت بافت فرش هاي كلاريس به دليل فروش بالاي محصولات، فرش مورد پسند شما را بر روي ابعاد غير استاندارد توليد مي كند.

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

اگر قصد خريد فرش هاي كلاريس را داريد مي توانيد با مراجعه به به سايت قالي كاشان محصولاتي با طرح و رنگ متفاوتي را ديده و طبق سليقه خود با كم ترين مبلف ممكن آن را سفارش دهيد. ارسال محصولات به سراسر نقاط ايران به صورت رايگان مي باشد.

 

برچسب: فرش كلاريس+فرش ماشيني مدرن+فرش خاص+فرش زيبا+فرش ماشيني با كيفيت+فرش زيبا+قالي كاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۲:۲۷ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)

فرش جهيزيه عروس و ويژگي هاي آن

خريد مستقيم فرش كارخانه از فروشگاه قالي كاشان

اگر به دنبال يك فرش براي جهيزيه مي باشيد پيشنهاد مي كنم با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد. به اميد اينكه در خريد خود بهترين انتخاب را داشته باشيد.

فرش جهيزيه عروس

در گذشته تا كنون خريد جهيزيه يكي از رسم و رسومات در ايران به شمار مي رفته است. كه يكي از شيرين ترين لحظات مي باشد. به صورتي كه عروس و داماد ها با نيت چيدن منزلشان، به دنبال بهترين وسايل براي دكوراسيونشان مي باشند.

يكي از وسايلي كه از گذشته تا به امروز مهمان خانه هاي ايراني بوده است فرش مي باشد. در قديم به دليل ارزان بودن الياف طبيعي و هم چنين رواج داشتن استفاده از فرش دستباف در پوشش خانه ها افراد در جهزيه عروس از فرش دستباف استفاده مي كردند. اما امروزه به دليل قيمت بالاي فرش هاي دستباف افراد به خريد فرش ماشيني روي آورده اند. كه البته اين محصولات به منظور تنوع در طرح و رنگ بالا يك مزيت محسوب شده و عروس مي تواند طبق سليقه و نوع سبك دكوراسيون از هر نوع فرشي در خانه خود استفاده كند.

الياف در فرش ماشيني تعداد بالايي دارد و هر كدام در فرش و محصول مورد نظر خود به كار برده مي شود. يكي از الياف مرغوب و باكيفيت در دسته الياف هاي صنعت نساجي، اكريليك مي باشد. اكريليك به دليل قابليت ضد پرزدهي، حساسيت، مقاوم در برابر رفت و آمد بالا، دوام بالا در برابر حرارت و تابش نور مستقيم خورشيد محبوبيت زيادي داشته و بسياري از كساني كه به دنبال محصول باكيفيتي مي باشند اين گزينه براي آن ها بهترين انخا خواهد بود.

در منزل عروس و داماد ابعاد فرش ماشيني اهميت زيادي را دارد. به گونه اي كه شما پس از اندازه گيري متراژ سالن پذيرايي فرش خود را كمي كوچك تر از فضا انتخاب كرده و آن را در مركز سالن پذيرايي قرار مي دهيم. اين كار به جلوه ي هر چه تمام تر دكوراسيون شما كمك زيادي را خواهد كرد. همچنين به دليل متراژ پايين خانه ها در سال هاي اخير مي توانيد از فرش هايي با رنگ روشن استفاده كنيد چرا كه رنگ روشن فضاي خانه شما را بزرگ تر جلوه خواهد داد.

براي ديگر قسمت هاي خانه از فرش هاي مدرن و فانتزي استفاده كنيد. امروزه فرش مدرن و فانتزي محبوبيت بالايي در بين ساير فرش محصولات فرش ماشيني دارند. همچنين به دليل به كار بردن الياف پلي استر در آن ها قيمتشان ارزان بوده و پس از آسيب وارد شدن به محصول مي توانيد به هزينه بسيار كمي آن را تعويض كنيد.

براي فرش جهيزيه اگر از دسته افرادي هستيد كه نرمي و لطافت فرش براي شما اهميت زيادي را دارد خريد فرش طرح 700، 700 شانه واقعي و 1000 شانه را در اولويت خود قرار دهيد.

همچنين اگر مجلل بوده دكوراسيون انتخاب شماست در ليست خريد خود ديدن فرش هاي 1200 شانه، 1500 شانه و 1600 شانه را بگذاريد. تنوع در طرح و رنگ فرش هاي ماشيني احتمالا شما را دچار سردرگمي خواهد كرد. به همين دليل هرچه در نگاه اول برايتان جذاب بود، همان را خريداري كنيد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

همه ما مي دانيم كه امروزه تهيه جهيزيه يكي از دشوار ترين كارها مي باشد. از اين رو ما به شما فروشگاه قالي كاشان را پيشنهاد مي دهيم. در اين مجموعه اينترنتي محصولات به قيمت درب كارخانه بري مشتريان محاسبه مي گردد. همچنين ارسال محصولات به صورت رايگان به تمام نقاط ايران است.


برچسب: فرش عروس ، فرش جديد ، قالي كاشان ، فرش كاشان ، فرش ارزان ، فرش باكيفيت ، فرش ماشيني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۴:۴۸ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)

چهار نوع از گران ترين فرش هاي ماشيني

خريد مستقيم فرش از كاشان كارخانه قالي كاشان

يكي از مسائلي كه بايد قبل از خريد فرش ماشيني با آن آشنا باشيد، خصوصيات انواع فرش ماشيني مي باشد. چرا كه فرش هاي ماشيني از نظر جنس الياف با يك ديگر متفاوتند. در توليد فرش هاي ماشيني از الياف گوناگوني استفاده مي شود. براي مثال فرش ماشيني با الياف پشمي، الياف اكريليك، الياف پلي استر و در نهايت الياف پلي پروپيلن. كه در ادامه به بررسب اين چها نوع الياف پرداخته و ويژگي هر يك از آن ها را بيان مي كنيم. با ما در ادامه مقاله همراه باشيد.

انواع الياف در فرش ماشيني

به صورتي كلي فرش هاي ماشيني از سه نوع نخ تشكيل مي شوند. نخ تار، نخ پود و نخ خاب

1.نخ خاب يا همان نخ پرز سطح فرش

اين الياف با رنگ هاي مختلف در سراسر فرش ماشيني به كار رفته و طرح هاي مورد نظر را تشكيل مي دهند. اين الياف دور پود فرش قرار مي گيرند. از جمله الياف: صد در صد اكريليك، تركيب اكريليك و پلي پروپيلن، صد در صد پروپيلن يا همان الياف بي سي اف، پلي استر.

2.نخ تار فرش ماشيني

اصولا در الياف تار فرش ماشيني از پنبه و پلي استر استفاده مي شود. كه در كيفيت و زيبايي فرش بسيار موثر مي باشد. اين تركيب الياف بيشتر در فرش هاي اكريليك استفاده مي شود و در فرش هايي با الياف بي سي اف از همان الياف بي سي اف به كار برده مي شود. كه همين مسله باعث مي شود تا قيمت فرش هاي ماشيني با الياف پلي پروپيلن ارزان تر شود.

3.نخ پود

نخ پود موجود در فرش هاي پشمي و اكريليكي صد در صد پنبه مي باشد. اما تنها اليافي كه در طول عمر فرش موثر است نخ خاب مي باشد. كه اگر از جنس اكريليك باشد طول عمر آن بسيار بالا خواهد بود.

تفاوت اكريليك با ديگر الياف فرش ماشيني

الياف اكريليك يكي از مرغوب ترين الياف موجود در صنعت فرش ماشيني به حساب مي آيد. اگر بخواهيم الياف فرش ماشيني را طبقه بندي كنيم، اكريليك در رتبه اول الياف فرش ماشيني قرار مي گيرد. ويژگي هاي الياف اكريليك شامل مقامت بالا در برابر رفت و آمد، مقاومت در برابر حرارت، دوام بالا در برابر تابش نور مستقيم خورشيد و بسياري موارد ديگر شامل اين دسته مي شود.

فرش هاي ماشيني كه در آن ها الياف اكريليك به كار برده شده باشد داراي قيمت بالا تري نيز مي باشد. زيرا اين الياف طول عمر فرش شما را در مقايسه با الياف ديگر هم چون پلي استر، پلي پروپيلن و ... افزايش مي دهد. همچنين نرمي و لطافت خود را حفظ كرده در صورتي كه ديگر الياف پس از مدتي زيبايي و لطافت خود را از دست مي دهد. اگر به فرش هاي ماشيني با الياف اكريليك نگاهي بياندازيد متوجه خواهد شد كه اين محصولات درخشندگي بالايي داشته و زيباتر در چشم مخاطب جلوه مي كنند.

قيمت فرش كاشان

فرش ماشيني كاشان امروزه يكي از باكيفيت ترين محصولات مي باشد. كه در داخل و خارج از ايران طرفداران بالايي داشته و نظر افراد بسياري را به خود جلب كرده است. فروشگاه معتبر اينترنتي قالي كاشان يكي از مجموعه هاي بزرگ در عرضه محصولات فرش ماشيني كاشان مي باشد. اين فروشگاه تمام محصولات خود را به قيمت درب كارخانه به مشتريان خود عرضه كرده و به صورت رايگان به تمام نقاط ايران ارسال مي كند.


برچسب: فرش ماشيني، فرش كاشان، قالي كاشان، فرش ارزان، فرش جديد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۴:۴۳ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)