فرش افشان كاشان فرش افشان كاشان .

فرش افشان كاشان

كاربرد و ويژگي هاي فرش 500شانه

فرش پرزدار، فرش ارزان،فرش براي پذيرايي،خريد ارزان فرش

شانه و تراكم دو ويژگي مهم در خصوصيات فرش ماشيني محسوب مي شوند. شانه به معناي تعداد گره هاي موجود در يك متر عرض فرش و همچنين تراكم به معناي تعداد گره هاي موجود در يك متر طول فرش مي باشد. فرش هاي ماشينب بر اساس شانه و تراكم به چند دسته تقسيم مي شوند كه شامل: فرش 350 شانه، فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه كه در سال هاي اخير توسط دستگاه هاي بافت فرش ماشيني توليد و به بازار عرضه شده است. در ادامه اين مقاله به بررسي ويژگي هاي فرش 500 شانه پرداخته و با آن بيشتر آشنا خواهيم شد.

فرش 500 شانه

براساس شانه و تراكم، فرش هاي ماشيني 500 شانه در يك متر طول و عرض خود داراي 500 گره مي باشند و همچنين داراي 50 گره در هر 10 سانتي متر. به همين علت شما مي توانيد به آساني فرش ماشيني خريداري شده خود را از نظر شانه و تراكم تشخيص داده و خريداري كنيد. البته لازم به ذكر است كه تراكم در فرش هاي ماشيني عدد ثابتي را ندارد چرا كه با انجام تنظيماتي در ماشين آلات مي توان به راحتي تراكم فرش را تغيير داد. اما هر يك از محصولات فرش ماشيني تراكم رايج و استانداردي را دارند كه خريداران بر اساس آن تراكم مورد نظر را محاسبه كنند.

در صنعت فرش ماشيني ابتدا فرش هاي 350 شانه توليد شدند. پس از مدتي فرش هاي 500 شانه توليد و استقبال بي نظيري از آن شد. چرا كه ظاهر زيباتري نسبت به فرش هاي 350 شانه داشت. از آنجايي كه قيمت فرش هاي ماشيني مناسب تر از فرش هاي دستباف بود مردم به خريد اين محصولات روي آوردند. هر چه از زمان توليد فرش هاي ماشيني سپري شد. توليد كنندگان در اين صنعت به پيشرفت بالاتري دست پيدا كردند. به صورتي كه فرش هاي 350 شانه ديگر مورد پسند افراد نبوده و به سرعت از دور بافت خارج شد. اما فرش هاي 500 شانه جايگاه خود را حفظ كرده و تا امروز شاهد توليد اين محصول باكيفيت مي باشيم.

ويژگي هاي فرش 500 شانه

در صنعت فرش ماشيني هر چه به شانه و تراكم در فرش ماشيني افزوده شود فرش دستباف گونه تر در چشم مخاطب به نمايش گذاشته مي شود. در كنار اين ويژگي، فرش هايي با شانه و تراكم پايين داراي ارتفاع خاب بيشتر و سطحي نرم و لطيف مي باشند. از اين رو فرش هاي 500 شانه براي افرادي كه به نشستن بر روي زمين علاقه بسياري دارند يك گزينه مناسب محسوب مي شود.

*وزن فرش هاي 500 شانه بالا بوده و داراي حجم بسياري مي باشد.

*با توجه به توضيحات ذكر شده فرش هاي ماشيني تشابه كم تري را به فرش هاي دستباف دارند.

*كيفيت بالا در برابر رفت و آمد، سايش و شستشو

*قيمت ارزان نسبت به ساير محصولات فرش ماشيني

*مناسب براي مكان هاي پر رفت و آمد

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

يكي از محصولاتي كه در صنعت فرش ماشيني جايگاه خود را حفظ كرده و همچنان بافته مي شود فرش هاي 500 شانه مي باشد. شما مي توانيد با مراجعه به سايت قالي كاشان محصول مورد نظر خود را در تعداد شانه و تراكم هاي گوناگون ملاحظه كرده و فرش مورد پسند خود را به قيمت درب كارخانه خريداري كنيد. يكي از مزيت هاي قالي كاشان ارسال رايگان محصولات به سراسر نقاط ايران مي باشد.


برچسب: فرش 500 شانه،فرش كاشان،قالي كاشان،فرش زيبا،فرش جديد،فرش ماشيني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۹:۵۵ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)