فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

فرش دستباف گونه ماشینی چیست؟!

فرش دستباف گونه، فرش جدید کاشان، فرش پذیرایی

آیا تا کنون برای خرید فرش ماشینی به نمایشگاه یا مرکزی جهت عرضه فرش ماشینی مراجعه کرده اید؟

اصولا در این مکان ها افراد از کلمه فرش دستباف گونه استفاده بسیاری را می کنند. اما آیا فرش ماشینی

مانند فرش دستباف می باشد؟ برای آشنایی بیشتر با فرش های دستباف گونه با من در ادامه این مقاله همراه

باشید.

فرش دستباف گونه

در گذشته از الیاف طبیعی برای بافت فرش های دستباف استفاده می شد. به صورتی که زدن پشم گوسفندان و شستشوی آن، آن را تبدیل به نخ کرده و از طریف آن با هنر دستبشان مشغول به بافت فرش دستباف با طرح های متنوع و زیبا می شدند. فرش های دستباف در کنار زیبایی، فواید بسیار زیادی را برای سلامتی افراد دارد. همچنین هر چه بیش تر در معرض رفت و آمد قرار بگیرد، قیمت آن افزایش پیدا می کند.

اما با مرور زمان تولید کنندگانی دستگاه های بافت فرش بدون دخالت دست انسان را وارد ایران کردند. این ماشین آلات با استفاده از الیاف مصنوعی، تعداد زیادی از فرش را بافته و به بازار عرضه می کرد. کیفیت فرش های ماشینی نیز بالا بوده و سطح آن بسیار نرم و لطیف می باشد.

اما اصطلاحی به نام فرش دستباف گونه وجود دارد که از این کلمه بسیار استفاده می گردد. در فرش های ماشینی ابتدا محصول با شانه و تراکم پایینی بافته می شد. هر چه تراکم در فرش افزایش پیدا می کرد تعداد گره ها در طول فرش بالا رفته و در نتیجه فرش ماشینی ما ریزبافت تر می شد.

به همین دلیل فرش های ماشینی شباهت بیش تری به فرش دستباف پیدا می کردند. و امروزه با توجه به تنوع بالا در فرش های ماشینی، شما شاهد فرش هایی مانند فرش 700 شانه تراکم 2550، فرش 1000 شانه تراکم 3000، فرش 1200 شانه تراکم 3600، فرش 1500 شانه تراکم 4500 و فرش 1600 شانه تراکم 4800 می باشد. که در نمایشگاه های فرش ماشینی از تمام این محصولات با نام فرش دستباف گونه یاد می شود. زیرا هر کدام در مقطع خود ریزبافت بوده اند.

با این حال افراد زیادی از فرش های 1600 شانه با تراکم 4800 استقبال می کنند. زیرا جدید ترین محصول روز صنعت فرش ماشینی بوده و از تمام طرح و نقش هایی که تا کنون تولید شده است تشابه بیشتری به فرش دستباف نیز دارد.

این محصولات با الیاف صد در صد اکریلیک بافته می شوند. اکریلیک در مقایسه با تمام الیاف موجود در فرش ماشینی دارای کیفیت بالا تری می باشد. هاین الیاف از فرش شما در برابر عوامل آسیب پذیر به فرش جلوگیری کرده و باعث درخشش فرش شما خواهد شد.

فرش دستباف گونه، فرش کاشان جدید، فرش کلاسیک

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای خرید فرش دستباف گونه ما به شما فروشگاه اینترنتی قالی کاشان را پیشنهاد می کنیم. در مجموعه قالی کاشان قیمت فرش های ماشینی با قیمت درب کارخانه برابری می کند. زیرا فرش بدون هیچ واسطه و مستقیم از کارخانه برای شما ارسال می گردد. در قالی کاشان به منظور کاهش هزینه برای شما مشتریان عزیز ارسال فرش به تمام نقاط ایران به صورت رایگان می باشد.


برچسب: فرش دستباف گونه، فرش کاشان، قالی کاشان، فرش کلاسیک، فرش زیبا، فرش اصیل،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۹:۱۵ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)