فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

گلیم چیست ؟

 

برخی از خریداران به دنبال خرید محصولی به جز فرش ماشینی هستند . تنوع در محصولات وابسنه به فرش ماشینی می تواند هر خریدار با هر نوع سلیقه را راضی کند . یکی از محصولات پرطرفدار که زیبایی خاصی دارد گلیم است . در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های این محصول آشنا کنیم . 

گلیم چیست ؟ 

گلیم یکی از انواع متداول از کفپوش است که از زمان های دور در بین ایرانیان رواج دارد . این محصول از صنایع دستی بخشی از اقوام ایرانی بوده و بسیاری از گلیم های موجود از زمان های قدیم دست بافت بوده اند . اما امروزه برخی کارخانجات فرش ماشینی به تولید این محصول نیز روی آورده اند . تنوع بسیار بالا در طرح های بافته شده در این محصول و استفاده از نخ و الیاف با کیفیت خریداران زیادی را به سمت این محصول هدایت کرد .

گلیم ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و این ویژگی های خاص باعث سهولت و راحتی استفاده کنندگان آن است . در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی هر کدام از این ویژگی های بپردازیم .

وزن سبک

این محصول وزن بسیار سبک دارد که باعث جا به جایی بسیار آسان آن می شود . به هیمن دلیل در قسمت هایی از منزل که امکان کثیف شدن زود به زود کفپوش می شود گزینه ای مناسب است . چرا که به راحتی قابل شست و شو و جا به جایی است .

طرح و رنگ متنوع

طرح های بافته شده  بر روی گلیم ها بسیار متنوع و زیبا هستند . استفاده از رنگ های گرم و شاد در این محصول باعث می شود فضایی گرم و صمیمی در منزل خود داشته باشید . هم چنین به راحتی با دکوراسیون شما ست خواهد شد .

استفاده از جنس پلی استر باعث براقیت و درخشندگی بیشتر آن شده و زیبایی و جلوه طرح و رنگ گلیم شما دو چندان خواهد بود . با استفاده از این محصول زیبا فضایی هنری و سرشار از رنگ های زیبا را تجربه خواهید کرد .

قیمت ارزان

این محصول قیمت بسیار ارازن تر نسبت به سایر محصولات دارد . به همین دلیل شما به راحتی می توانید تغییرات زود به زود و زیبایی را در دکوراسیون خود تجربه کنید .

عدم پرزدهی

این محصول پرزدهی ندارد که این ویژگی باعث اقبال خریداران است . پرزدهی در برخی محصولات باعث نارضایتی خریداران است که به خرید محصولاتی از قبیل گلیم روی می آورند .

جارو زدن آسان

با خرید گلیم ، در صورت کثیف شدن آن ، به راحتی با جارو زدن تمیز خواهد شد . شما می توانید این محصول را زیر میز ناهارخوری ، آشپزخانه و فضاهایی از این قبیل نیز استفاده نمایید .

قبل از خریدن گلیم در نظر داشته باشید که خاب این محصول بسیار کوتاه است . بنابراین جایگزین فرش برای شما نخواهد بود .


برچسب: فرش، فرش کاشان، قالی کاشان، فرش ماشینی، گلیم، خرید فرش،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۷:۵۸ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)