فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

گلیم فرش قشقایی طرح مریم زمینه گلبهی کاشان

خرید مستقیم فرش قشقایی از کارخانه قالی کاشان

اگر به دنبال فرشی با طرح سنتی هستید پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها دنبال کنید. گلیم فرش قشقایی طرح مریم یکی از سنتی ترین فرش های موجود در دسته گلیم فرش های می باشدو زمینه این فرش گلبهی بوده و زیبایی خاصی را به ظاهر آن بخشیده است. این فرش برگرفته از فرش های اصیل کاشانی بوده و کاربرد زیادی را دارد. برای مثال شما می توانید از این فرش در فضا های سنتی مانند سفره خانه ها، دکوراسیون سنتی خانه و بسیاری از قسمت های دیگر استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با گلیم فرش طرح زیبای مریم با من در ادامه این متن همراه باشید.

گلیم فرش قشقایی طرح مریم

گلیم فرش ها نمونه ای از فرش هایی با خاب کم اما پرزدار می باشند. این محصولات لطافت بیشتری از گلیم جاجیم داشته ولی لطافت آن به اندازه فرش های کلاسیک با شانه و تراکم بالا نیست. این فرش توسط تولید کنندگان کاشانی با میزان شانه و تراکم، فرش 320 شانه و تراکم 1400 بافته و به بازار عرضه می شود. در مرکز فرش از ترنج بسیار زیبایی استفاده شده که زمینه آن سرمه ای می باشد. همچنین متن فرش به رنگ گلبهی بوده و لچک های فرش به رنگ کرم می باشند. تمام این رنگ ها در کنار یک دیگر ظاهری کلاسیک را به فرش داده است.

ماشین آلات بافت گلیم فرش ها نسبت به دیگر فرش های ماشینی متفاوت می باشد. به همین دلیل تفاوتی که گلیم فرش ها با سایر فرش های ماشینی دارند، تفاوت در میزان خاب آن می باشد. در طرح مریم میزان ارتفاع خاب فرش 3 میلی متر است. و این به معنای بافتی سفت و محکم می باشد. به همین دلیل از گلیم فرش ها در راه رو، محیط آشپزخانه و اتاق خواب استفاده می شود. همچنین به عنوان پادری و قالیچه نیز استفاده زیادی را دارد. این فرش در خانه هایی که سبک کلاسیک در آن رواج دارد نیز جلوه ی بسیار زیادی را خواهد داشت. هر چند که شما می توانید در دکوراسیون های تلفیقی مدرن و کلاسیک از گلیم فرش طرح مریم استفاده کنید. کاربرد دیگر این گلیم فرش قرار دادن آن در سالن نشیمن می باشد. بعضی از افراد از گلیم فرش ها در زیر میز غذاخوری استفاده کرده و ظاهری زیبا به خانه خود می دهند.

در طرف دیگر به دلیل زمینه فرش لازم است تا آن را در محیطی با نور پردازی بالا قرار دهید. با رنگ گلبهی گلیم فرش نگاه مخاطبان را به سمت خود جلب کند. در گلیم فرش طرح مریم از الیاف نخ خب پلی پروپیلن استفاده شده است. این الیاف در بافت گلیم فرش های ماشینی در جایگاه ویژه ای قرار دارد. الیاف پلی پروپیلن ضد حساسیت بوده و مانع از پرزدهی می شود. همچنین از فرش شما در برابر هر مسئله ای حفظ خواهد کرد. برای مثال اگر گلیم فرش را در آشپزخانه قرار دهید به دلیل وجود رطوبت بالا، آلودگی را در سطح فرش نگه داشته و مانع از ورود آب به بافت فرش می شود. به همین دلیل فرش شما مدت زمان بیشتری را عمر کرده و مانع از پوسیدگی آن می شود. گلیم فرش قشقایی طرح مریم به دلیل میزان شانه و تراکم و ارتفاع خاب کم، و همچنین الیاف موجود در فرش بسیار ارزان بوده به راحتی قابل تعویض می باشد.

خرید مستقیم فر از کارخانه کاشان

اگر مایل به خرید فرش ماشینی هستید با مراجعه به فروشگاه های سطح شهر تنوع کمی از آن را ملاحظه خواهید کرد. به همین دلیل ما به شما فروشگاه اینترنتی قالی کاشان را پیشنهاد می دهیم. در فروشگاه قالی کاشان تمام محصولات فرش ماشینی به قیمت درب کارخانه برای شما دوستان عزیز عرضه شده است. همچنین به منظور کاهش هزینه برای شما عزیزان ارسال رایگان به تمام نقاط ایران فراهم شده است. با خرید از فروشگاه قالی کاشان زیبایی را به خانه خود هدیه دهید.


برچسب: گلیم، دکوراسیون فانتزی، خرید گلیم، ویژگی های گلیم، مزیت های خرید گلیم ، معایب گلیم، گلیم چیست، فرش کاشان، قالی کاشان، قیمت گلیم،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۷:۰۸ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)