فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

دو نوع از فرش های طرح افشان

​ فرش آبی،فرش 1500 شانه، فرش کاشان جدید

فرش های افشان دارای دو طرح فرش گل درشت و ریز بافت می باشند. طرح افشان یکی از قدیمی ترین و همچنین اصیل ترین طرح های فرش ماشینی می باشد که زیبایی ان به گونه ای می باشد که در تمام فرش های ماشینی با هر میزان شانه و تراکمی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با دو فرش متفاوت از یک دیگر و با استفاده متفاوت آشنا کنیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

فرش طرح افشان، فرش جدید کاشان، فرش 700 شانه


فرش طرح باغ بهشت
طرح باغ بهشت یکی از فرش های طرح افشانی می باشد که با گل های درشت بافته می شود. این فرش در دو نمونه فرش 700 شانه تراکم 2400 و همچنین فرش 700 شانه تراکم 2550 نیز بافته می شود. الیاف به کار رفته در این دو محصول از الکریلیک هیت ست شده می باشد. فرش های 700 شانه با تراکم 2400 به دلیل تراکم پایین تر ارتفاع خاب بیشتری نسبت به فرش های 700 شانه تراکم 2550 نیز دارند. این محصول می تواند یکی از بهترین فرش های ماشینی برای دکوراسیون شما محسوب گردد. شما می توانید از طرح باغ بهشت در دکوراسیون شلوغ و یا خلوت استفاده کنید. زیرا زمینه فرش به صورتی بوده که در هر دو سبک زیبایی خود را به نمایش می گذارد.

فرش 1500 شانه، فرش کاشان جدید،فرش طوسی رنگ


فرش طرح لیندا
یکی دیگر از فرش های ماشینی با طرح بسیار پرفروش و شناخته شده فرش طرح لیندا می باشد. فرش های طرح لیندا 1500 شانه با تراکم 4500 می باشد. الیاف موجود در این فرش زیبای افشان از اکریلیک هیت ست شده می باشد. این الیاف از فرش ریز بافت شما در برابر رفت و آمد، پرزدهی و همچنین حساسیت نیز جلوگیری می کند. اگر به زمینه فرش توجه داشته باشید به منظور تراکم بالا در فرش های 1500 شانه ارتفاع خاب این فرش پایین تر از فرش طرح باغ بهشت می باشد. و به همین منظور گل های زمینه فرش ریز بافت می باشد.

از فرش های 1500 شانه طرح افشان در دکوراسیون های مجلل و باشکوه استفاده می شود. شما می توانید برای چیدمان دکوراسیون کلاسیک خود از این فرش کلاسیک زیبا استفاده کرده و سبکی دلنشین و همیشگی را برای خود به وجود بیاورید.

طبق نظر کارشناسان دکوراسیون داخلی، فرش های افشان به دلیل نداشتن ترنج و خلوتی در سبک فرش در خانه هایی که دارای محیطی شلوغ می باشد استفاده می شود تا با زمینه خلوت خود سبک دکوراسیون خانه حفظ گردد. همچنین استفاده از رنگ روشن فرش های افشان مانند فرش زمینه کرم باعث روشنایی فضای دکوراسیون شما خواهد شد. اگر به دنبال فرش طرح افشان یا به روز ترین فرش های ماشینی می باشید به قالی کاشان مراجعه کنید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان
برای خرید فرش ماشینی درجه یک و باکیفیت و همچنین طرح های لوکس و به روز قالی کاشان یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می باشد. این مجموعه دارای نماد اعتماد الکترونیک و جواز کسب اینترنتی بوده و قیمت فرش به صورت مناسب و مقرون به صرفه ای محاسبه می گردد. در قالی کاشان ارسال فرش به سراسر ایران به صورت رایگان می باشد.


برچسب: فرش طرح افشان،فرش کاشان، قالی کاشان، فرش ماشینی،فرش 700 شانه، فرش 1500 شانه،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۳:۴۰ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)