فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

فرش 1500 شانه طرح دلبر

فرش افشان، فرش 1500 شانه، فرش کرم

یکی از طرح های فرش اصیل، فرش های طرح افشان می باشند. طرح های افشان از زمان های بسیار قدیم وارد صنعت فرش دستباف شده و به مرور زمان وارد صنعت فرش ماشینی شده است. از آنجایی که طرح های افشان زمینه خلوتی را داشته و از ترنج های بزرگ به دور می باشد، مورد استقبال افراد بسیاری قرار دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از پرفروش ترین فرش های ماشینی با طرح افشان اشنا بشیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

فرش افشان دلبر

همان طور که در تصویر بالا ملاحظه می فرمایید فرش طرح دلبر با زمینه کرم می باشد. این فرش دارای زمینه ریز بافت می باشد. زیرا با دستگاه 1500 شانه بافته می شود. تراکم این فرش زیبا 4500 می باشد. به همین منظور شباهت زیادی به فرش دستباف دارد. 

این محصول بی نظیر برای دکوراسیون های مجلل مورد استفاده قرار گرفته و جلوه ی دلنشینی به منزل شما خواهد بخشید. زمینه فرش روشن بوده اما در رنگ بندی های زیادی شامل فرش زمینه سرمه ای، سیلور، متالیک و  ... بافته می شود. 

اصولا رنگ های زمینه روشن در مکان هایی که از نورپردازی مناسبی استفاده نمی شود به کار برده می شود زیرا رنگ زیبای زمینه فرش باعث روشن شدن فضای دکوراسیون شما خواهد شد.

همچنین اسن محصولات طبق قوانینی که در دکوراسیون داخلی وجود دارد در خانه هایی که دارای دکوراسیون شلوغ می باشد؛ استفاده می شود. زیرا این فرش ترنج و لچک نداشته و تنها از حاشیه ای دلنشین در فرش استفاده شده است. و ظاهر فرش همانند نام آن بسیار دلبر می باشد.

اگر تمایل به خرید فرش ماشینی 1500 شانه دارید باید از این محصول به درستی استفاده نمایید. زیرا این محصولات دستباف گونه و ریز بافت می باشند و ارتفاع خاب آن 6 میلی متر است. نازکی سطح فرش باعث شده تا انتخاب مناسبی برای مکان های پررفت و آمد نباشد. همچنین این فرش برای افرادی که تمایل به نشستن و دراز کشیدن بر روی فرش دارد، مناسب نمی باشد.

الیافی که در فرش ماشینی استفاده می شود بسیار مهم می باشد. در فرش زیبای دلبر از الیاف اکریلیک استفاده شده است. این الیاف از فرش شما در برابر رفت و آمد، نفوذ گرد و خاک به بافت فرش، رطوبت، افزایش طول عمر فرش و... محافظت می کند. همچنین الیاف اکریلیک در برابر نور مستقیم خورشید مقاوم می باشد. لازم به ذکر است الیاف اکریلیک ضد حساسیت و مانع از پرزدهی می باشد.

توجه داشته باشید اگر به دنبال یک فرش باکیفیت می باشید آن را از برند معتبری تهیه کنید تا فرش دارای ضمانت نامه کیفیت باشد. ما به شما خرید از فروشگاه قالی کاشان را پیشنهاد می کنیم.

خرید فرش کاشان

در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان زیبا ترین و متنوع ترین طرح ها از بهترین برند های فرش ماشینی عرضه شده است. در این مجموعه قیمت فرش بسیار ارزان و به صرفه می باشد. همچنین ارسال فرش های این مجموعه به تمام نقاط ایران به صورت رایگان است که بسیار مقرون به صرفه می باشد. 


برچسب: فرش 1500 شانه+فرش ماشینی کاشان+ طرح افشان،تراکم فرش+ فرش کلاسیک+خرید فرش،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۳:۰۸ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)