فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

کاربرد و ویژگی های فرش 500شانه

فرش پرزدار، فرش ارزان،فرش برای پذیرایی،خرید ارزان فرش

شانه و تراکم دو ویژگی مهم در خصوصیات فرش ماشینی محسوب می شوند. شانه به معنای تعداد گره های موجود در یک متر عرض فرش و همچنین تراکم به معنای تعداد گره های موجود در یک متر طول فرش می باشد. فرش های ماشینب بر اساس شانه و تراکم به چند دسته تقسیم می شوند که شامل: فرش 350 شانه، فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه که در سال های اخیر توسط دستگاه های بافت فرش ماشینی تولید و به بازار عرضه شده است. در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی های فرش 500 شانه پرداخته و با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

فرش 500 شانه

براساس شانه و تراکم، فرش های ماشینی 500 شانه در یک متر طول و عرض خود دارای 500 گره می باشند و همچنین دارای 50 گره در هر 10 سانتی متر. به همین علت شما می توانید به آسانی فرش ماشینی خریداری شده خود را از نظر شانه و تراکم تشخیص داده و خریداری کنید. البته لازم به ذکر است که تراکم در فرش های ماشینی عدد ثابتی را ندارد چرا که با انجام تنظیماتی در ماشین آلات می توان به راحتی تراکم فرش را تغییر داد. اما هر یک از محصولات فرش ماشینی تراکم رایج و استانداردی را دارند که خریداران بر اساس آن تراکم مورد نظر را محاسبه کنند.

در صنعت فرش ماشینی ابتدا فرش های 350 شانه تولید شدند. پس از مدتی فرش های 500 شانه تولید و استقبال بی نظیری از آن شد. چرا که ظاهر زیباتری نسبت به فرش های 350 شانه داشت. از آنجایی که قیمت فرش های ماشینی مناسب تر از فرش های دستباف بود مردم به خرید این محصولات روی آوردند. هر چه از زمان تولید فرش های ماشینی سپری شد. تولید کنندگان در این صنعت به پیشرفت بالاتری دست پیدا کردند. به صورتی که فرش های 350 شانه دیگر مورد پسند افراد نبوده و به سرعت از دور بافت خارج شد. اما فرش های 500 شانه جایگاه خود را حفظ کرده و تا امروز شاهد تولید این محصول باکیفیت می باشیم.

ویژگی های فرش 500 شانه

در صنعت فرش ماشینی هر چه به شانه و تراکم در فرش ماشینی افزوده شود فرش دستباف گونه تر در چشم مخاطب به نمایش گذاشته می شود. در کنار این ویژگی، فرش هایی با شانه و تراکم پایین دارای ارتفاع خاب بیشتر و سطحی نرم و لطیف می باشند. از این رو فرش های 500 شانه برای افرادی که به نشستن بر روی زمین علاقه بسیاری دارند یک گزینه مناسب محسوب می شود.

*وزن فرش های 500 شانه بالا بوده و دارای حجم بسیاری می باشد.

*با توجه به توضیحات ذکر شده فرش های ماشینی تشابه کم تری را به فرش های دستباف دارند.

*کیفیت بالا در برابر رفت و آمد، سایش و شستشو

*قیمت ارزان نسبت به سایر محصولات فرش ماشینی

*مناسب برای مکان های پر رفت و آمد

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

یکی از محصولاتی که در صنعت فرش ماشینی جایگاه خود را حفظ کرده و همچنان بافته می شود فرش های 500 شانه می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت قالی کاشان محصول مورد نظر خود را در تعداد شانه و تراکم های گوناگون ملاحظه کرده و فرش مورد پسند خود را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید. یکی از مزیت های قالی کاشان ارسال رایگان محصولات به سراسر نقاط ایران می باشد.


برچسب: فرش 500 شانه،فرش کاشان،قالی کاشان،فرش زیبا،فرش جدید،فرش ماشینی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۹:۵۵ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)