فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان از برند های مشهور و پر طرفدار در کشور است. کاشان از شهرهای صنعتی است که عمده فعالیت آن در زمینه فرش ماشینی است. فرش های اصیل با کیفیت اصلی و طرح های خاص و منحصر به فرد در کارخانه های فرش کاشان و شهرصنعتی آران و بیدگل که در نزدیک این شهر می باشد تولید می شوند.از آنجا که کارخانه های بسیار زیادی در این شهرها به تولید فرش ماشینی مشغول هستند ، تنوع فوق العاده زیادی در طرح و رنگ در فرش را می توانید پیدا کنید. فرش های خاص و نقشه های اصیل و برندهای مشهور در کاشان در حال تولید فرش ماشینی هستند که شما به آسانی می توانید با آنها ارتباط داشته و سفارش خود را ثبت کنید. یکی از بهترین راه ها  شما برای خرید فرش با قیمت پایین تر خرید از قالی کاشان است ، چرا که شما می توانید فرش را بدون واسطه و مستقیم از کارخانه تهیه کنید که در این صورت هزینه واسطه کسر می شود و به همین دلیل فرش شما از قیمت مناسبتری برخوردار خواهد بود.

گروه صنعتی کاشان بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید فرش ماشینی دارد. از موارد مهمی که قبل از خرید فرش ماشینی باید به آن دقت کنید جنس نخ استفاده شده در فرش است  چرا که رابطه مستقیم با سلامت شما و علی الخصوص کودکان شما دارد. کارخانه فرش کاشان با استفاده از بهترین مواد اولیه ضامن سلامت شما و خانواده تان خواهد بود.

همه چیز در مورد شانه و تراکم فرش ماشینی

فرش ماشینی در انواع فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه ، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه پرطرفدارتر هستند که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند.

فرش های 700 شانه دارای بافت درشت تر در مقایسه با سایر شانه های فرش هستند. بالاترین تراکم در این فرش ها 2550 است که در صورت خرید فرش ماشینی از جاهای معتبر، فرش 700 شانه شما با این تراکم، کیفیت قابل قبولی خواهد داشت.  فرش های 700 شانه نخ خاب بلندتری دارند و به همین دلیل نرم تر هستند. با دقت به ااین مساله متوجه خواهید شد که این فرش ها برای افرادی که روی فرش می نشینند و می خوابند گزینه مناسبی است. فرش 700 شانه به دلیل ضخامت بیشتر نسبت به فرش های با شانه ای بالاتر دوام بیشتری نیز دارد. هم چنین از قیمت پایین تری نیز برخوردار هستند.

فرش 1000 شانه

فرش 1000 شانه ریز بافت تر از فرش 700 شانه است و تراکم آن 3000 است. این فرش ها شباهت زیادی به فرش های دستباف دارند. فرش های 1000 شانه نیز از فرش های پر طرفدار هستند. این فرش نسبت به فرش های 700 شانه بافت ریزتری دارند و طرح استفاده شده در آنها نیز شلوغ تر هست. 

فرش 1200 شانه 

فرش های 1200 شانه از فرش های ریز بافت موجود در بازار می باشند. به همین دلیل طرح های بافته شده در آن ها شلوغ تر هستند. به دلیل تراکم بالا (تراکم 3600) طرح این فرش ها وضوح و جلوه زیبایی دارد. فرش 1200 شانه از محبوب ترین فرش ها در بین خریداران می باشند. تنوع طرح و رنگ در این فرش ها بسیار بالا می باشد. تنوع طرح و رنگ در این فرش ها به حدی زیاذ است که شما هر طرحی در آن پیدا خواهید کرد.

فرش 1500 شانه

جدیدترین تکنولوژی در تولید فرش ، فرش 1500 شانه است. فرش های 1500 شانه از ریزبافت ترین فرش های موجود در بازار هستند. این فرش ها به دلیل تراکم بالا شبیه تابلو نقاشی شده اند. تراکم این فرش 4500 است. نخ خاب این فرش ها کوتاه تز فرش های با شانه پایین تر است و بافت انها بسیار ظریف است. قیمت آنها حدود یک و نیم تا دوبرابرفرش 1200 شانه است. در کل اگر زیبایی و ظرافت و خاص بودن در فرش برای شما دراولویت است به شما مشاهده گالری فرش های 1500 شانه را پیشنهاد می کنیم.

دغدغه های خرید فرش در خریداران فرش ماشینی

از آنجا که  اصطلاحات به کار برده شده در فرش ماشینی تخصصی هستند و همه مردم ا زآنها سر در نمی آورند، ممکن است کلاهبرداری هایی در هنگام خرید فرش ماشینی صورت بگیرد. اما با اطلاع از چد نکته شما به راحتی می توانی از این گونه سواستفاده های برخی افراد جلوگیری کنید. همان طور که می دانید دو نکته مهم در کیفیت فرش ماشینی شانه فرش و تراکم فرش است. شانه فرش همان تراکم طولی در فرش است که به تعداد گره های بافته شده در طول فرش گفته می شود. تراکم فرش ماشینی همان تراکم عرض یفرش است و تعداد گره های موجود در عرض فرش است. یکی از مواردی که شما به آسانی می تواید آن را بفهمید تشخیص شانه فرش است. برای مطالعه توضیات کامل در مورد شانه فرش ما به شما خواندن مقاله تعریف کامل و ساده از شانه فرش ماشینی را توصیه می کنیم. برای این که تراکم فرش را نیز به خوبی درک کنید مقاله ای کامل و جامع با عنوان  تعریف کامل و ساده ازتراکم  فرش ماشینی برای شما تهیه کرده ایم.


برچسب: فرش کاشان ، فرش ماشینی کاشان ، فرش 1500 شانه کاشان ، فرش 1200 شانه کاشان ، فرش 1000 شانه کاشا ، فرش 700 شانه کاشان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۳:۳۳ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)