فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

وبژگی های فرش 4 متری

 فرش 4 متری

فرش یکی از لازم خانگی است که نقش به سزایی در چیدمان و زیبایی دکوراسیون منزل شما دارد . ابعاد فرش نیز تاثیر خاصی در نحوه چیدمان دکوراسیون و راحتی و آسایش شما دارد . فرش 4 متری یا قالیچه یکی از ابعاد فرش ماشینی است که امروزه خریداران زیادی دارد . برخی افراد با وجود این که فرش با سایز بزرگتر نیز برای آن ها مناسب است  ترجیح می دهند فرش خود را در سایز های کوچک تر تهیه نمایند . در این مقاله قصد داریم شما را با فرش 4 متری که یکی از سایزهای استاندارد فرش ماشینی است آشنا کنیم . 

ویژگی های فرش 4 متری 

فرش 4 متری از ابعاد استاندارد فرش ماشینی با عرض 1.5 و طول 2.25 است . این فرش ماشینی به عنوان قالیچه نیز شناخته می شود و با کوچک تر شدن خانه ها و اتاق ها رواج زیادی در بین خریدارن فرش ماشینی پیدا کرده است .

با توجه به ابعاد کوچک این فرش و وزن کمتر آن جا به جایی و حمل و نقل آن بسیار آسان است . این سایز از فرش در تمام شانه های فرش ماشینی با جنس های مختلف و از هر طرح بافته می شود . ولی اکثرا طرح های مدرن ، فرش های شنل و فانتزی در این متراژ از فرش ماشینی پرفروش هستند .

فرش 4 متری در دکوراسیون 

این فرش سایز کوچک معمولا در پذیرایی و نشیمن استفاده نمی شود و در این بخش از منزل از فرش های ماشینی با متراژ بالاتر استفاده می شود . فرش سایر 4 متری در اتاق های کوچک تر مانند اتاق خواب کاربرد دارد .

این فرش ماشینی در دکوراسیون های مدرن جایگاه خاص خود را دارد . همان طور که قبلا اشاره کردیم فرش های فانتزی و مدرن نسبت به فرش های کلاسیک اکثرا در این سایز فروش دارند . فرش اتاق کودک نیز از این قاعده مثتثنی نیست . چرا که وزن کمتر فرش باعث سهولت در شست و شو و جا به جایی آن است .

فرش های ماشینی با سایز 4 متر و یا گلیم ها در این سایز در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند . هم چنین فرش های شنل ، فرش شگی یا پرز بلند و فرش های فانتزی نیز در اتاق های شخصی و یا اتاق کودک بسیار مورد استفاده قرار می گیرند . 

با خرید از فرش کاشان , به دلیل سفارش و خرید مستقیم فرش از کارخانه اطمینان داشته باشید که فرش شما در تمام ابعاد به راحتی قابل دسترس برای شما خواهد بود . 


برچسب: فرش 4 متری، قالیچه، خرید قالیچه، فرش کوچک، فرش ماشینی، قالی کاشان، خرید فرش کاشان، فرش متراژ 4، فرش جدید،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۰:۱۶ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)