فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

همه چیز در مورد فرش کلاریس

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

امروزه افراد زیادی به دنبال فرش های کلاریس می باشند. چرا که با قیمت مناسب و طرح های متنوع در تمام زمینه ها باعث شده افراد از خرید فرش های کلاسیک دست کشیده و به سمت فرش هیا کلاریس حرکت کنند. فرش های کلاریس در دسته فرش های مدرن و فانتزی طبقه بندی می شود. اگر به فروشگاه های فرش کلاریس مراجعه کنید، تنوع بالایی از این محصولات را ملاحظه خواهید کرد. در ادامه این متن به بررسی فرش های کلاریس خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

فرش کلاریس

این محصولات در دسته های مختلفی بافته می شوند که شامل:

فرش کلاریس وینتیج یا کهنه نما

فرش کلاریس آشپزخانه

فرش های کلاریس فانتزی و مدرن

فرش کلاریس کودک

فرش کلاریس سه بعدی و... می باشد.

یکی از مهم ترین ویژگی در فرش های کلاریس، الیاف به کار رفته در فرش ماشینی می باشد. که از پلی اوژن که نوعی نخ مرغوب بوده می باشد. این الیاف ضد حساسیت بوده و هیچ چیزی را به خود جذب نمی کند. به همین دلیل است که در صنعت فرش ماشینی از این محصول استقبال فراوانی شده است.

در بین تمامی محصولات فانتزی و مدرن، فرش های کلاریس کیفیت بالا تری داشته و تراکم آن بسیار بالا می باشد. اصولا شرکت تولید کننده فرش کلاریس آن را با تراکم 3300 تولید می کند. با افزایش تراکم در فرش های کلاریس باعث شده تا ظاهر فرش زیبا تر به نظر رسیده و رنگ ها دلنشین تر به نظر آیند.

اگر تا کنون فرش های کلاریس را از نزدیک دیده باشید می دانید که سطح فرش بسیار لطیف می باشد. که همین امر موجب شده فرش کودک آن برای فرزندان شما پوششی مناسب برای بازی و فعالیت کودکانه آن ها باشد. همین دلیل این محصول هیچ گونه خطری برای شما نداشته و با خیالی آسوده می توانید از آن استفاده کنید.

لازم به ذکر است که در برخی محصولات فرش ماشینی فانتزی و مدرن، فرش پس از یک بار شستشو کیفیت و دوام خود را از دست داده از بین می رود. اما در فرش های کلاریس این مسئله دیده نمی شود. فرش های کلاریس الیاف باکیفیتی داشته و به همیچ عنوان در برابر شستشو خراب نخواهد شد.

شاید تا کنون با این اتفاق رو به رو شده اید که فرشتان پس از تا خوردگی یا رول کردن دچار چین خوردگی شود. ما به شما این تضمین را می دهیم که این مسئله به هیچ وجه برای محصولات فرش کلاریس رخ نخواهد داد.

ابعاد فرش کلاریس

از آنجایی که فرش کلاریس تقاضای زیادی را دارد در تمام ابعاد استاندارد همانند پادری، قالیچه، فرش 6 متری، فرش 9 متری و فرش 12 متری در حال تولید می باشد. شرکت بافت فرش های کلاریس به دلیل فروش بالای محصولات، فرش مورد پسند شما را بر روی ابعاد غیر استاندارد تولید می کند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

اگر قصد خرید فرش های کلاریس را دارید می توانید با مراجعه به به سایت قالی کاشان محصولاتی با طرح و رنگ متفاوتی را دیده و طبق سلیقه خود با کم ترین مبلف ممکن آن را سفارش دهید. ارسال محصولات به سراسر نقاط ایران به صورت رایگان می باشد.

 

برچسب: فرش کلاریس+فرش ماشینی مدرن+فرش خاص+فرش زیبا+فرش ماشینی با کیفیت+فرش زیبا+قالی کاشان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۲:۲۷ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)