فرش افشان كاشان فرش افشان كاشان .

فرش افشان كاشان

فرش زمينه كرم

 



پس از انتخاب طرح فرش ، رنگ زمينه فرش نيز يكي از مواردي است كه ذهن خريداران را مشغول خود مي كند. بسياري از شما در بين رنگ زمينه هاي كرم و سرمه اي كه دو رنگ پرطرفدار در بين رنگ زمينه هاي فرش هاي ماشيني هستند مردد مي مانيد. در اين مقاله مي خواهيم نقاط ضعف و قوت رنگ زمينه كرم در فرش را براي شما بگوييم.

فرش زمينه كرم فضاي خانه شما را روشن تر مي كند


فرش زمينه كرم روشن ترين رنگ زمينه را در بين رنگ هاي زمينه فرش كاشان داراست. اين رنگ روشن، فضاي خانه شما را روشن تر مي كند. اگر به نور خانه اهميت زيادي مي دهيد و خانه شما چندان نور گير نيست، راه حل پيشنهادي مجموعه قالي كاشان، خريد فرش زمينه كرم است.

فرش زمينه كرم فضاي خانه را بزرگتر نشان مي دهد


يكي از ويژگي هاي ذاتي فرش زمينه كرم در مقايسه با فرش هاي با رنگ زمينه تيره، اين است كه فضاي خانه را دلباز تر و بزرگ تر نشان مي دهد و به همين دليل براي خانه هاي كوچك گزينه خوبي است.

فرش زمينه كرم به هر دكوراسيون مي آيد


حتما تا به حال در هنگام پوشيدن لباس به اين نكته رسيده ايد كه لباس با رنگ سفيد، شيري يا كرم به هر رنگ لباسي مي آيد. همين ويژگي در مورد فرش زمينه كرم هم صدق مي كند. من فرش كرم انتخابي خودم را كه رنگ آبي كم و بيش در گل هاي آن به كار رفته بود، با مبل هاي آبي رنگ خود ست كردم و نتيجه واقعا عالي شد.

البته اين كه چه رنگي از زمينه فرش با چه رنگي از اثاثيه خوب به نظر مي رسد، بستگي مستقيم به سليقه شما دارد. اما شخصا ترجيح مي دادم، تضاد رنگ مناسبي بين رنگ زمينه فرش و رنگ مبلمان خود داشته باشم، در عين حال كه رنگ ها با هم هماهنگي مناسبي داشته باشند.

تضاد رنگ فضاي خانه را شادتر نشان مي دهد. پس نگران اين نباشيد كه مثلا رنگ مبلمان من سبز تيره، قرمز يا سرمه اي است و رنگ كرم زمينه فرش خيلي با رنگ مبلمان متفاوت است.

فرش زمينه كرم جلوه زيادي به گل هاي فرش شما مي دهد


يكي از ويژگي هاي منحصر به فرد فرش زمينه كرم اين است كه به دليل اين كه كمرنگ است و گل هاي فرش به اصطلاح از آن پررنگ تر هستند، جلوه خاصي به گل هاي فرش شما مي دهند.

اين ويژگي باعث مي شود كه نقش و نگار زيباي فرش شما بيشتر به چشم بيايد. شخصا يكي از دلايلي كه اين رنگ زمينه را به فرش زمينه سرمه اي ترجيح دادم، همين نكته بود.

وقتي به فرش طرح اصفهان زمينه كرم نگاه كردم، به نظرم مي رسيد كه گل هاي فرش از آن بيرون زده اند. به نظر من اين ويژگي، جذابيت فرش را دوچندان مي كند.

فرش زمينه كرم فضاي خانه را شادتر نشان مي دهد


تضاد رنگ زمينه كرم فرش نسبت به نقش و نگار روي فرش اينجا هم به كمك مي آيد كه فضاي خانه شما شادتر شود. همين ويژگي باعث مي شود كه شما بتوانيد فرش با اين رنگ زمينه را با دكوراسيون هايي با عناصري با رنگ هاي شاد ست كنيد.

پيش از خريد فرش زمينه كرم به نكته زير توجه نماييد


با وجود تمام مزايايي كه فرش زمينه كرم دارد كه آن را به انتخاب مناسبي براي بسياري از خريداران مشكل پسند قالي كاشان تبديل مي كند، اين رنگ زمينه از فرش داراي اين مشكل است كه چركتاب نيست. به اين مفهوم كه اين فرش به دليل رنگ روشن زمينه، هر لكه اي را به طور واضح نشان مي دهد.

اگر از جمله خريداراني هستيد كه زياد فرصت تميز كردن و لكه گيري فرش را نداريد و در عين حال به دنبال خريد فرش زمينه روشن هستيد، شايد بهتر باشد به سراغ خريد فرش زمينه ترمه اي (بژ) يا فرش زمينه فيلي برويد. 

در آخر اگر با تمام توضيحات بالا تصميم به خريد يك فرش زمينه كرم دارد ، شما را به بازديد از فرش هاي زمينه كرم كاشان دعوت مي كنيم . 

 

برچسب: فرش زمينه روشن ، فرش كرم ، فرش ماشيني ، فرش زيبا ، فرش پرفروش ، قالي كاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۶:۴۰ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)