فرش افشان كاشان فرش افشان كاشان .

فرش افشان كاشان

ويژگي هاي فرش گل برجسته

 

فرش ماشيني گل برجسته از تكنولوژي هاي جديد در صنعت فرش ماشيني است كه با ورود خود به عرصه فرش ماشيني طرفداران زيادي را به خود جذب كرده است . تفاوت اين فرش زيبا در اين است كه بر خلاف ساير فرش هاي ماشيني كه تخت بوده و ارتفاع خاب آن در تمام فرش يكسان است ، خاب فرش در برخي نقاط داراي برجستگي است و ارتفاع نخ خاب در برخي گل ها و طرح هاي فرش بلندتر است .

بافت فرش ماشيني گل برجسته به چه صورت است ؟ 

تكنولوژي فرش گل برجسته بر روي فرش هاي 700 شانه ، 1000 شانه ، 1200 شانه و 1500 شانه پياده مي شود . اين فرش ماشيني دست آوردي است كه همه توليدكنندگان فرش ماشيني به آن دسترسي نداشته و برخي شركت هاي توليد كننده فرش ماشيني قادر به بافت فرش با گل هاي برجسته هستند . اين فرش هاي ماشيني به صورت هيت ست شده هستند كه خاصيت ضدحساسيت ، مقاوم در برابر شست و شو و حرارت دارند . تفاوت اين فرش ماشيني با فرش ماشيني ساده در نوع چله كشي و نوع خاب آن است . برجستگي هاي فرش در قسمت آهار مشخص مي شوند . براي ايجاد برجستگي در قسمت هاي فرش از چند نوع نخ هايباليك و آكريليك استفاده مي شود. نخ هايباليك در بخش آهار بر اثر حرارت حالت فرو رفتگي پيدا كرده و قسمت هاي برجسته فرش مشخص مي شوند .

مزاياي فرش با گل هاي برجسته 

فرش گل برجسته ظرافت و زيبايي خاصي دارد ، به طوري كه 50 درصد از بازار فرش هاي صادراتي را در اختيار گرفته است . در بافت اين فرش ماشيني از جديد ترين تكنولوژي در بافت فرش ماشيني استفاده مي شود. جلوه و زيبايي اين فرش ماشيني در دكوراسيون شما انكار نشدني است و براي دكوراسيون هاي مدرن و شيك ، فوق العاده اند . ضخامت در بخش هاي برجسته فرش 7 الي 9 ميلي متر است كه به دليل تراكم بالا مي باشد . بالا رفتن تراكم فرش باعث ظرافت و نازك تر شدن فرش مي شود . بافت گل هاي برجسته بر روي فرش بر روي تمام طرح هاي فرش ماشيني قابل اجرا است ، اما استفاده از آن در طرح هاي سننتي و خلوت جلوه زيباتري به همراه دارد . در صورت خريد نمونه هاي باكيفيت از اين فرش ماشيني ظريف و زيبا ، اين فرش ماشيني دوام بالايي برايش ما خواهد داشت .

معايب فرش گل برجسته 

هر محصول در كنار مزايا و ويژگي هاي مثبتي كه دارد داراي ايراد هايي نيز مي تواند باشد . در كنار زيبايي و ظرافت به كار رفته در اين فرش ماشيني زيبا و ظريف نكاتي را بايد در نظر داشته باشبد . اين فرش ماشيني به دليل تفاوت ارتفاع خاب كه در آن وجود دارد ، نظافت و جارو زدن آن سخت تر خواهد بود و زودتر نيز كثيف مي شوند . نظافت و تميز كردن فرش بايد به صورت دقيق و كامل صورت بگيرد ، چرا كه در صورت باقي ماندن گرد و غبار و خرده هاي غذا و كثيفي در آن ، به مرور عمر فرش شما را كوتاه مي كند . هم چنين شست و شوي فرش به صورت غيراصولي باعث از بين رفتن ظاهر و زيبايي فرش مي شود . فرش هاي گل برجسته قيمت نسبتا بالاتري در مقايسه با فرش هاي ساده دارند . 

در آخر اگر قصد خريد فرش ماشيني ل برجسته با كيفيت بالا داريد ، پيشنهاد مي كنيم سري به مجموعه فرش گل برجسته قالي كاشان بزنيد . 

 

برچسب: فرش گل برجسته ، فرش ظريف و زيبا ، فرش خاص ، فرش ماشيني باكيفيت ، فرش كاشان ، خريد فرش ماشيني ، قالي كاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۴:۴۴ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)

ويژگي هاي فرش زمينه سبز

 

فرش زمينه سبز از رنگ هاي زمينه خاص در فرش كاشان است. اين رنگ زمينه براي دكوراسيون هاي خاص مورد استفاده قرار مي گيرد. اين فرش ماشيني زيبايي و شادابي بي نظير به فضاي منزل شما مي دهد . از آن جا چشم انسان توانايي رنگ سبز را بيشتر از ساير رنگ ها دارد ، به هنگام نگاه كردن به رنگ سبز حس خوشايندي را تجربه مي كنيد . رنگ سبز آرامش خاصي دارد و مي توان گفت آرامشي از جنس طبيعت براي شما به ارمغان مي آورد . به همين دليل رنگ سبز در دكوراسيون منازل محبوبيت خاصي دارد و فرش زمينه سبز با وجود خاص بودن توانسته خريداران زيادي را به خود جذب كند . 

فرش زمينه سبز با چه دكوراسيوني ست مي شود ؟ 


رنگ سبز از رنگ هاي محبوب در بين تمام مردم است . رنگ سبز را مي توان از رنگ هاي خنثي دانست چرا كه از تركيب دو رنگ آبي و زرد مي باشد . به همين دليل اين فرش ماشيني را مي توان در كنار رنگ هاي سرد و رنگ هاي گرم استفاده كرد . حتي استفاده از تون هاي ديگر رنگ سبز نبز در كنار اين فرش ماشيني زيبايي و جلوه خاصي دارد .

يكي از رنگ هايي كه در كنار اين فرش زيبا مي توانيد استفاده كنيد ، رنگ آبي است . كه باعث آرامش هر چه بيشتر در فضاي منزل شما مي شود . هم چنين استفاده از رنگ هاي سرد در كنار اين فرش ماشيني باعث بزرگتر ديده شدن فضاي منزل شما مي شود .

تركيب رنگ زرد در كنار رنگ سبز از تركيب رنگ هاي پرطرفدار است . هم چنين استفاده از رنگ سفيد در كنار رنگ سبز ، از تركيب رنگ هاي بسيار محبوب است . اين تركيب در عين سادگي زيبايي و جلوه فوق العاده اي دارد .

رنگ هاي گرم از جمله رنگ هاي قرمز و نارنجي در كنار اين فرش ماشيني گرما و شادابي بي نظير دارند . اين تركيب زيبا فضايي سرشار از انرژي براي شما به همراه خواهد داشت . هم چنين اين تركيب باعث بيشتر به چشم آمدن اشياي موجود در اتاق شما و دكوراسيون تان مي شود .

رنگ قهوه اي را مي توان از رنگ هاي مكمل در كنار رنگ سبز دانست . اين تركيب فضايي شيك براي شما ايجاد مي كند و تركيب بسيار زيبا براي فضاي پذيرايي شما است .

در كنار فرش زمينه سبز رنگ هاي زيادي را مي توان استفاده كرد و رنگ سبز انعطاف بالايي در تركيب با ساير رنگ ها دارد .

 

برچسب: فرش زمينه سبز،فرش خاص،فرش ماشيني زيبا،فرش كاشان،خريد فرش از كارخانه،قالي كاشان،فرش مدرن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۸:۵۰ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)