فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

فرش 1500 شانه کاشان

ریزبافتی و زیبایی فرش 1500 شانه کاشان، هر خریداری را شیفته خود می کند. تراکم بالای این فرش های زیبا، آن ها را شبیه به تابلوهای نقاشی که البته با نخ بافته شده اند، کرده است. این ویژگی فوق العاده و شگفت انگیز فرش ماشینی 1500 شانه کاشان، تولیدکنندگان را ترغیب کرده است که طرح های زیبا و ماندگار فرش دستباف ایرانی را بر روی فرش های 1500 شانه ببافند. این را از ما بپذیرید که فرش 1500 شانه از نظر ظرافت و زیبایی، رقیب سرسختی برای فرش های دستباف هستند.

اگر طرفدار پر و پا قرص نقش و نگار های ریزبافت فرش هستید و دوست دارید دنیای رنگین فرش زیر پای خود را واقعی تر و جذاب تر کنید، سراغ فرش 1500 شانه کاشان را از مجموعه قالی کاشان بگیرید. اما پیش از آن بیایید با هم نگاهی به ویژگی های فرش 1500 شانه کاشان بیندازیم. این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد که انتخاب بهتری در خرید فرش خود داشته باشید.

فرش 1500 شانه چه ویژگی هایی دارد؟

فرش 1500 شانه از جدید ترین تکنولوژی در بافت فرش استفاده می کند و فرشی ریزبافت تر از فرش 1500 شانه در بازار پیدا نخواهید کرد.  تولید کنندگان کمی به تولید فرش ماشینی پرداخته اند و تنها تولید کنندگانی به تولید این محصول می پردازند که کیفیت فرش آنها زبازد خا و عام است. 

فرش 1500 شانه دارای تراکم 4500 است. برای این که بدانید شانه و تراکم چه تفاوتی با هم دارند و چگونه باید شانه و تراکم یک فرش را تشخیص داد، مقاله راهنمای جامع خرید فرش ماشینی را در آکادمی فرش مجموعه قالی کاشان مطالعه نمایید تا فرش 1500 شانه واقعی را از فروشنده تحویل بگیرید. 

نخ خاب فرش 1500 شانه، به دلیل تراکم بالایی که دارد، باید حتی المقدور نازک باشد، بنابراین از جنس نخ نازک و لطیف برای بافت فرش 1500 شانه استفاده می شود. فرش 1500 شانه تولید یک شرکت معتبر، دارای نخ خاب با کیفیت ممتاز و درجه یک است که آن را به یک فرش خوب و باکیفیت و ماندگار تبدیل می کند.

نخ تار و نخ پود در فرش 1500 شانه از جنس پنبه است که باعث می شود، فرش انعطاف پذیری خوبی داشته باشد. به این مفهوم که اگر فرش را تا بزنید، این فرش به راحتی پس از باز شدن، شکل و ظاهر اولیه خود را به دست می آورد و به اصطلاح شکسته نمی شود. برای آن که بدانید نخ تار و نخ پود در فرش ماشینی چه نقشی دارند، مقاله آموزشی ما را در آکادمی فرش مطالعه نمایید.

به دلیل ویژگی های ممتاز که گفته شد، فرش 1500 شانه کاشان، دارای بیشترین قیمت فرش ماشینی در بین فرش های با تراکم مختلف است. می توانید این فرش های زیبا را از مجموعه قالی کاشان، با کمترین قیمت و بدون واسطه از کارخانه تهیه کنید.

پیش از خرید فرش 1500 شانه نکات زیر را در نظر داشته باشید

همانطور که در بخش قبل بیان کردیم، نخ خاب فرش 1500 شانه، از لطیف ترین و نازک ترین جنس نخ خاب در بافت فرش ماشینی است. همین ویژگی باعث می شود که ارتفاع نخ خاب در این نوع فرش، کمتر از دیگر فرش ها با تراکم پایین تر در نظر گرفته شود. دلیل این کار این است که نخ های نازک، اگر با ارتفاع زیاد در نظر گرفته شوند، چون ایستایی نخ های کلفت تر را ندارند، در هم می روند و طرح فرش را به زیبایی نشان نمی دهند.

بنابراین در هنگام خرید فرش 1500 شانه، باید این نکته را در نظر بگیرید که این فرش مثلا به اندازه فرش های 700 شانه، برای نشستن یا دراز کشیدن، نرم نیستند. البته این بستگی مستقیم به سبک زندگی شما دارد که آیا با فرش 1500 شانه در منزل خود راحت هستید یا خیر.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت، این است که پیش از مشاهده گالری فرش های 1500 شانه مجموعه قالی کاشان، به بودجه ای که برای خرید فرش در نظر گرفته اید، توجه کنید. بسیاری از خریداران، پس از مشاهده فرش های 1500 شانه بسیار مجذوب می شوند و دیگر نمی توانند بین فرش های با شانه پایین تر، فرش مورد نظر خود را انتخاب کنند. پس با آگاهی از این که قیمت فرش 1500 شانه تقریبا یک و نیم تا دو برابر فرش 1200 شانه است، اگر نمی خواهید به این اندازه برای فرش خانه هزینه کنید، به سراغ انتخاب فرش 1500 شانه نروید.

اگر با در نظر گرفتن تمام این نکات، قصد دارید فضای اطراف خود را با زیبا ترین و چشم نواز ترین نوع فرش ماشینی موجود در بازار تزیین کنید، همین الان دست به کار شوید و با سفارش دادن یک فرش 1500 شانه منحصر به فرد از مجموعه قالی کاشان، این فرش زیبا را که مستقیم از درب کارخانه و بدون واسطه برای شما ارسال می شود، در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.


برچسب: فرش ریز بافت ، فرش با تراکم بالا ، فرش زیبا ، فرش خاص ، کیفیت در فرش ماشینی ، قالی کاشان ، فرش 1500 شانه،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۴:۳۰ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)