فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

ویژگی های فرش 12 متری

 فرش 1000 شانه طرح آویشه زمینه کرم چرک کاشان گل برجسته

فرش ماشینی در سایزهای استاندارد متفوات بافته می شود که بزرگترین سایز استاندارد در فرش های ماشینی فرش 12 متری می باشد . فرش 12 متری باعث یکپارچه تر شدن فرش در فضاهای بزرگ تر می شود . این فرش ماشینی ویژگی های خاص خود را دارد که در این مقاله به آن ها پرداخته خواهد شد . 

ویژگی های فرش 12 متری 

فرش 12 متری بزرگترین سایز متعارف بافته شده در بین فرش های ماشینی است . ابعاد این فرش ماشینی 3 * 4 است و ظاهر فرش مستطیل است . این فرش ماشینی در کیفیت ، جنس ، شانه و تراکم فرش و ویژگی های متفاوت بافته می شود . وزن این فرش ماشینی بسته به جنس به کار رفته در آن و مهم تر از همه شانه آن متغیر است و شانه های پایین تر فرش وزن بالاتر و شانه های بالاتر وزن کمتری خواهند داشت . چرا که در بافت فرش های با شانه پایین تر اتز الیاف ضخیم تر استفاده می شود . 

فرش 12 متری چگونه در فضای منزل استفاده شود ؟ 

همان طور که می دانید انتخاب سایز مناسب برای هر فضا از منزل اهمیت زیادی دارد . یکی از اصول انتخاب سایز فرش این است که لبه های فرش تا دیواره ی اتاق چند سانتی متر فاصله داشته باشد . آن چه در هنگام خرید فرش ماشینی باید در نظر داشته باشید این است که ابعاد فرش خود را به نسبت ابعاد اتاق انتخاب کنید . برای قسمت های بزرگتر منزل مانند پذیرایی ابعاد بزرگتر از فرش را انتخاب کنید و فرش با متراژ 12 متر برای پذیرایی های خیلی بزرگ مناسب تر خواهد بود .

فرش 12 متری در شانه های مختف برای هر قسمت از منزل کارایی خاصی دارد . مثلا اگر فرش شما در مکان پر رفت و آمد باشد ، فرش خود را در شانه های پایین تر مانند فرش 1000 و فرش 700 شانه شانه انتخاب کنید و اگر به زیبایی و بافت ریز در فرش اهمیت می دهید ، شانه های بالاتر مانند فرش 1200 شانه و فرش 700 شانه با متراژ 12 را انتخاب نمایید. 


برچسب: فرش 12 متری ، فرش ماشینی کاشان ، فرش با کیفیت ، قالی کاشان ، فرش ، خرید فرش 12 متری ، فرش ارزان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۶:۵۴ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)