فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

ویژگی های فرش 6 متری

 فرش 1200 شانه طرح گنبد زمینه سرمه ای کاشان

فرش از عوامل مهم در زیبایی دکوراسیون منزل شما است . علاوه بر جنس فرش ، شانه فرش و تراکم فرش ، طرح و رنگ آن عامل دیگری نیز در هنگام خرید فرش ماشینی باید در نظر داشنته باشیدد و آن متراژ یا همان سایز فرش است . انتخاب سایز فرش بستگی به متراز اتاق شما و نوع دکوراسیون شما دارد . یکی از فرش های متداول در بین خریداران فرش 6 متری است که در این جا به بررسی ویژگی های آن می پردلزیم . 

ویژگی های فرش 6 متری

فرش 6 متری یکی از سایز های استاندارد در فرش های ماشینی است . ابتدای تولید فرش ماشینی اکثرا فرش های 12 متر و 9 متر بافته می شدند . اما با تغییر دکوراسیون ها و کوچک تر شدن منازل ، این فرش ماشینی نیز تولید شده و از ابتدای تولید خریدارن زیادی دارد . با کوچک تر شدن سایز فرش وزن آن نیز کمتر خواهد شد ، اما مورد مهم دیگری که در وزن فرش تاثیر دارد ، شانه فرش است . هم چنین جنس الیاف بافته شده در آن نیز در این قضیه تاثیر زیادی خواهد داشت .

طول و عرض فرش با مترا ژ متر 2 متر در 3 متر است . این فرش ماشینی اهمیت زیادی در دکوراسیون دارد ، به خصوص در دکوراسیون های مدرن .

فرش متراژ 6 متر در دکوراسیون 

فرش 6 متری در بخش های کوچک تر از منزل به کار می رود . هم چنین افرادی که نشیمن کوچک دارند و یا چیدمان مدرن در دکوراسیون خود استفاده می کنند از مشتریان این فرش ماشینی هستند .

اگر این فرش ماشینی را در اتاق خواب استفاده می کنید ، توصیه مااین است که گوشه های دیوار به اندازه 50 الی 60 سانتی متر خالی باشد تا زیبایی بیشتری داشته باشد .

مهم ترین چیزی که کمک زیادی به شما می کند تا تشخیص دهید این فرش ماشینی برای اتاق شما مناسب است یا خیر انتخاب نوع دکوراسیون است . هم چنین با در نظر گرفتن ابعاد اتاق خود و سلیقه خود ، می توانید تشخیص دهید که آیا این فرش برای شما مناسب است یا خیر ؟


برچسب: فرش 6 متری، فرش کاشان، قالی کاشان، فرش زیبا، فرش مدرن، قالیچه،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۲:۴۲ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)