فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

فرش شگی چیست ؟ ویژگی های فرش پرزبلند

 فرش شگی فلوکاتی پرزبلند قرمز کاشان قیمت و خرید فرش فانتزی و مدرن قالی کاشان

امروزه انواع مختلفی از فرش های ماشینی بافته شده و به بازار فرش راه یافته است. فرش های فانتزی مختلف مانند فرش شگی ( پرزبلند )، فرش شنل، فرش فریز، فرش وینتیج ( کهنه نما )، فرش کلاریس و ... در سال های اخیر با استقبال زیادی رو به رو شده است. یکی از پرفروش ترین فرش های فانتزی کاشان فرش شگی است که با نام فرش پرزبلند نیز شناخته می شود. در این متن قصد داریم با این فرش مدرن ماشینی آشنا شده و جدید ترین نوع فرش های شگی را معرفی خواهیم کرد.

فرش شگی چیست ؟

فرش شگی که به فرش پرزبلند نیز شناخته شده است یکی از فرش های فانتزی و مدرن محسوب می شود. این فرش ماشینی به خاطر نخ های خاب یا ریش های بسیار ضخیم و بلندی که دارد به فرش پرزبلند معروف است. در فرش های کلاسیک و معمولی ضخامت یا خاب فرش حداکثر به 10 میلی متر می رسد. اما در فرش های شگی بافت فرش به گونه ای است که خاب فرش حدود 40 تا 50 میلی متر است. این پرز های بلند ظاهر این فرش را بسیار شیک و خاص کرده است. فرش شگی بافتی فوق العاده نرم دارد و به همین ویژگی معروف شده است.

از دیگر ویژگی های فرش شگی می توان به شکل های متنوع آن اشاره کرد. فرش های ماشینی بیش تر به صورت مستطیل یا دایره بافته می شوند. اما فرش شگی در شکل های خاصی مانند : قلب، درخت، پروانه، بیضی، کفشدوزک، برگ و ... بافته شده است. این ویژگی در کنار براق بودن رنگ های فرش سبب شده فرش شگی برای تزیین فضا ایده آل باشد. 

فرش های شگی با نخ های مختلفی بافته می شوند. اغلب این فرش های فانتزی با نخ های پلی استر بافته می شوند. این نخ ها کیفیت بالایی داشته وبسیار مقاوم هستند. شست و شوی فرش های پلی استر نسبت به فرش های اکریلیک بسیار آسان تر است.

فرش شگی کاشان

فرش های شگی کاشان در ابعاد مختلف مانند فرش 9 متری، فرش 6 متری، فرش 4 متری و ... بافته می شوند. جدید ترین نوع فرش های شگی کاشان فرش شگی فلوکاتی است که با رنگ های بسیار مدرنی بافته می شود تا انواع سلیقه ها را پوشش دهد. فرش های شگی فلوکاتی با نخ هایی با همین نام بافته می شوند .این الیاف مدرن کیفیت بسیار بیش تری نسبت به نخ های پلی استر داشته و رنگ های جذاب تری نیز دارند. فرش های شگی فلوکاتی کاشان دارای ریشه هایی به طول 50 میلی متر بوده و بافتی فوق العاده نرم دارد. این فرش ها به شکلی بافته شده که شبیه به فرش سه بعدی هستند.

خرید اینترنتی فرش شگی ( پرزبلند) کاشان مستقیم از کارخانه

برای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به سایت قالی کاشان مراجعه فرمایید. در مجموعه قالی کاشان انواعی فرش های ماشینی مانند فرش شگی یا پرزبلند، فرش وینتیج یا کهنه نما، فرش کلاریس، فرش فریز، فرش شنل، فرش کودک و عروسکی و ... با جدیدترین طرح ها نمایش داده شده است. شانه و تراکم های مختلف فرش مثل فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه از جمله فرش های کاشان است که در این فروشگاه قابل خرید است. خرید مستقیم از کارخانه فرش کاشان یکی از خصوصیات خرید فرش از این فروشگاه است.


برچسب: فرش شگی فلوکاتی کاشان، فرش فانتزی و مدرن، قیمت فرش، خرید فرش، قالی کاشان، فرش ماشینی کاشان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۸:۵۲ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)