فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

فرش اتاق کودک باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

 قیمت و خرید فرش کودک کاشان مستقیم از کارخانه

اگر قصد خرید فرش اتاق کودک را دارید پیشنهاد می کنیم با ما در این متن همراه شوید. دراین مطلب قصد داریم با ویژگی هایی که یک فرش اتاق کودک خوب باید داشته باشد آشنا می شویم. با داشتن اطلاعات کافی در مورد فرش کاشان می توانید بهترین خرید را داشته باشید. فرش اتاق کودک در سال های اخیر مورد توجه زیادی بوده است. فرش کودک فروش بسیار بالایی داشته و در طرح ها و نقش های بسیاری تولید می شود. فرش کودک کاشان به دلیل کیفیت بسیار زیادی که دارد در بازار فرش توجه زیادی به آن می شود. در ادامه متن ا ما همراه شوید تا با فرش کودک کاشان بهتر آشنا شوید.

فرش کودک خوب و ویژگی های آن

امروزه استفاده از فرش در اتاق کودک مرسوم است و اکثر خانواده ها برای اتاق کودک خود فرش ماشینی خرید می کنند. قیمت ارزان تر فرش های ماشینی و شستن راحت آن ها در کنار نگهداری راحت سبب شده این فرش ها بیش تر از فرش های دستباف به فروش بروند. در مودر فرش های کودک نیز باید گفت به خاطر همین فروش بالا در طرح های بسیار زیادی تولید می شود. بیش تر کارخانه های فرش کاشان اقدام به تولید فرش های کودک با طرح های متنوع کرده اند. 

در مورد فرش های کودک باید گفت برای راحتی کودکان در هنگام بازی یا راه رفتن روی فرش از نخ های ضخیمی در بافت فرش استفاده شده است. فرش کودک باید ضخامت و خاب بالایی داشته باشد. به همین دلیل بیش تر با تراکم های پایین بافته می شود. هر چه تراکم فرش بالا تر باشد باید از نخ های نازک تری در بافت استفاده شود که سبب کاهش ضخامت فرش می شود. اغلب فرش های کودک 500 شانه یا فرش 700 شانه هستند. این فرش ها خاب بالای 10 میلی متر دارند که بافتی بسیار نرم  را شکل داده است. 

از دیگر ویژگی های فرش های کودک کاشان کیفیت بسیار بالای نخ های استفاده شده است. در فرش کودک از الیاف هیت ست شده و بدون پرزدهی استفاده می شود. این نخ ها ضد حساسیت هستند و برای اسفتاده در اتاق کودکان طراحی شده اند. کیفیت بسیار بالای این الیاف با شستن زیاد نیز کاهش نخواهد یافت. فرش مورد استفاده در اتاق کودک غالبا خیلی زود کثیف می شود و نیاز به شستشو دارد. شستشوی مکرر فرش کودک با کیفیت کاشان تاثیری در طول عمر آن نخواهد داشت. بیش تر فرش های کودک با نخ های پلی استر بافته می شوند. این نخ ها مقاومت بسیار بالایی دارند و در هنگام شستن رنگ دهی نیز ندارند. وزن سبک و جابجایی آسان از ویژگی های این الیاف است.

ابعاد و طرح های فرش کودک 

فرش کودک همانند سایر فرش های کلاسیک با طرح های بسیار متنوعی بافته می شود. فرش کودک پسرانه و فرش کودک دخترانه با طرح های کودکانه و عروسکی مختلفی بافته می شوند. استفاده از طرح های عروسکی و رنگ های متنوع در این فرش ها باعث شده کودکان به خوبی با ظاهر فرش رابطه برقرار کنند.

خرید فرش کودک 

برای خرید فرش کودک کاشان بهترین راه مراجعه به فروشگاه اینترنتی قالی کاشان است. در این فروشگاه انواع فرش های ماشینی مانند فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه به صورت مستقیم از کارخانه به فروش گذاشته شده است.

 


برچسب: ، فرش کاشان قالی کاشان، فرش ماشینی، فرش کودک، خرید فرش کودک، قیمت فرش،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۵:۰۸ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)