فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

فرش کلاسیک در دکوراسیون کلاسیک

فرش کلاسیک در دکوراسیون کلاسیک قالی کاشان

برای نام بردن فرش های ماشینی سنتی از کلمه کلاسیک استفاده می کنند. کلمه کلاسیک در فرهنگ لغت فارسی به نام قدیمی و پر ارزش ترجمه شده است. در دسته بندی فرش های، فرش کلاسیک به فرش های ماشینی با طرح و نقش های قدیمی و اصیل گفته می شود. ابتدا فرش ها کلاسیک در کاشان تولید شدند و با مرور زمان بسیار مورد توجه قرار گرفتند. یکی از ویژگی های فرش کلاسیک هماهنگی آن با دکوراسیون سبک کلاسیک می باشد. در این مقاله به شما کمک می کنیم به دکوراسیون کلاسیک خود با یک فرش کلاسیک زیبا، جلوه بی نظیری را ببخشید.

ویژگی های فرش کلاسیک

با توجه به انواع فرش های تولید شده تا به امروز، هیچکدام نمی تواند جایگزین فرش های کلاسیک قرار بگیرد. طرح های کلاسیک به گونه ای می باشند که اصالت فرش ایرانی از آن کاملا مشخص است. همچنین خرید یک فرش کلاسیک برای یک دکوراسیون با سبک کلاسیک، میتوانید فضایی اشرافی را ایجاد کند.

فرش های کلاسیک ایرانی، تشکیل شده از طرح و نقش هایی با تمدن اصیل ایرانی می باشد. از جمله طرح خشتی، اسلیمی، بته جقه، گل افشان، درختی و بسیاری از طرح و نقش های دیگر. یکی از بارزترین طرح ها که در اکثر خانه های سنتی ایران استفاده می شود، فرشی با طرح کچک ترنج می باشد. به گونه ای که اشکال هندسی مانند لوزی، دایره و.. در چهار گوشه فرش به شکل منظم به کار برده شده است.

فرش در دکوراسیون کلاسیک

فرش کلاسیک در دکوراسیون کراسیک تاثیر بسزایی را دارد. فرش هایی با تم رنگی روناسی، قهوه ای، کرم، بژ برای محیط های کلاسیک بسیار مناسب می باشد. بکارگیری این رنگ بندی در دکوراسیون داخلی باعث ایجاد وقار و اصالت در دکوراسیون می شود. همینطور یکی از اصلی ترین ویژگی های به کار برده شده در محیط کلاسیک چوب می باشد. اگر در محیط داخلی خود از مبلمان چوبی طرح کلاسیک استفاده می کنید می توانید با خرید یک فرش کلاسیک، زیبایی محیط را تکمیل کنید. رنگ بندی مبلمان برای محیط کلاسیک شامل رنگ گردویی، طلایی و سفید می باشد. هماهنگی رنگ در بین مبلمان و فرش می تواند جلوه دکوراسیون کلاسیک را افزایش دهد. از آنجایی که ست کردن فرش با دیگر وسایل کار بسیار آسان تری می باشد. پیشنهاد می شود ابتدا فرش مورد پسند خود را خریداری کرده سپس آن را با دکوراسیون کلاسیک تناسب دهید.

قیمت فرش های کلاسیک

با توجه به انواع فرش های تولید شده در صنعت فرش، قیمت فرش های کلاسیک نسبت به دیگر فرش های کمی بالاتر می باشد. چرا که فرش ظاهری ایرانی و با شکوه را دارد. هرچه شانه و تراکم فرش بالا برود ظاهر فرش زیبا تر شده در نتیجه قیمت فرش افزایش پیدا می کند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

در فروشگاه معتبر اینترنتی قالی کاشان انواع فرشها برای مشتریان ارائه شده است. یکی از دسته بندی های این فروشگاه، فرش کلاسیک می باشد. بهترین و با کیفیت ترین محصولات را می توانید در فروشگاه قالی کاشان پیدا کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.


برچسب: فرش کلاسیک + فرش ارزان + فرش جدید+ قالی کاشان + فرش کاشان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۳:۰۵ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)