فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

ویژگی فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب قالی کاشان

از آنجایی که محیط اتاق خواب یک محیط شخصی می باشد، سلیقه دکوراسیون آن به عهده شماست. شما می توانید از یک فرش فانتزی و مدرن و یا فرش کلاسیک برای اتاق خواب خود استفاده کنید. این کار کاملا بستگی به شخص شما دارد. در این مقاله قصد داریم شما را درباره فرش متناسب با دکوراسیون اتاق خواب آشنا کنیم.

ویژگی فرش اتاق خواب

با توجه به تنوع بسیار بالا در تولید فرش کاملا طبیعی است که شما در انتخاب یک فرش مناسب گمراه شوید. فرش اتاق خواب تشکیل شده از الیاف بسیار نرم و لطیف می باشد تا هنگام قدم گذاشتن بر روی آن احساس خوبی در مخاطب ایجاد گردد. فرش های زیادی در خصوص فرش اتاق خواب در حال تولید می باشد. مناسب ترین گزینه برای این محیط، فرش های فانتزی و مدرن می باشد. چرا که طرح و نقش آن بسیار با محیط اتاق خواب هماهنگ می باشد. فرش های فانتزی و مدرن شامل فرش شگی، فرش فریز، فرش شنل و فرش عروسکی می باشد. فرش های مدرن در طرح و رنگ های گوناگون در حال تولید می باشد و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. اگر قصد دارید چیدمان اتاق خوابتان به سبک سنتی باشد می توانید از فرش هایی با طرح کلاسیک استفاده کنید. ولی پیشنهاد می شود اگر میخواهید از فرشی استفاده کنید که با قدم گذاشتن بر روی آن حس خوبی به شما منتقل شود از فرش های شگی یا فلوکاتی استفاده کنید. فرش های شگی به دلیل پرز های بلند خود بسیار لطیف می باشد. این فرش ها گزینه مناسبی برای اتاق بوده و با توجه به تنوع بالا در تولید آن، جلوه ی بی نظیری را به منزل شما می دهد. لازم به ذکر است به دلیل پرز های بلند فرش های شگی آلودگی در الیاف فرش جمع شده و تمیز کردن آن دشوار است. اما فرش گلیم فرش های به دلیل ارتفاع کم خواب آلودگی را در سطح خود نگه داشته و به راحتی قابل شستشو می باشد.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر علاقه ای ندارید تمام فضای اتاقتان را از فرش بپوشانید، می توانید فرش های کنار تخت را خریداری کنید. طول این فرش ها تا ابتدای تخت بوده و بین تخت و دیوار قرار می گیرد. و باعث می شود هنگامی که از تخت خود بلند شدید و پاهایتان را روی فرش قرار دادید حس خوبی به شما منتقل شود.

ابعاد فرش اتاق خواب

در دکوراسیون داخلی اتاق خواب از فرشی استفاده می کنند که تمام فضای اتاق خواب را بپوشاند و فقط فاصله اندکی را با دیوار داشته باشد. امروزه فرش های مدرن و فانتزی و همچنین فرش های کلاسیک در سایز های متفاوت در حال تولید می باشد. و شما می توانید با توجه به متراژ اتاق خود سایز دلخواه خود را تهیه کنید. سایز های استاندارد شامل فرش 6 متری، 9 متری و 12 متری می باشد. و اگر مایل به خرید سایز غیر استاندارد بودید می توانید ابعاد سایز درخواستی خود را به تولید کننده داده تا برای شما بافت شود.

رنگ فرش اتاق خواب

اگر به دنبال فرشی هستید که در مدت زمان طولانی زیبا بوده و قدیمی نشود از رنگ خنثی در فرش استفاده کنید. همچنین رنگ های روشن باعث بزرگتر جلوه کردن فضای اتاق می شود. رنگ های تیره یا به اصطلاح چرک تاب وضوح آلودگی روی فرش را کم می کند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان با در نظر گرفتن نیاز های شما در خرید فرش، انواع گوناگونی از فرش ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. شما بهترین و با کیفیت ترین فرش ها را با یک قیمت عالی در این فروشگاه پیدا کنید. یکی دیگر از مزایای این فروشگاه ارسال رایگان محصول به سراسر ایران می باشد.


برچسب: فرش مدرن+ فرش شگی+ فرش کاشان+قالی کاشان+فرش جدید+ فرش ارزان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۰:۱۰ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)