فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

ویژگی های فرش عروسکی

فرش کودک قالی کاشان

کودکان یکی از بهترین موجود آفریننده شده توسط خداوند می باشند که قبل از به دنیا آمدنشان والدین تدارک بسیاری را برای آنها می بینند. از جمله یک اتاق زیبا که تشکیل شده از سر.یس خواب کودک، پرده متناسب با فضای اتاق، اسباب بازی های گوناگون و... که تکمیل کننده این فضا فرش متناسب با دکوراسیون اتاق کودک می باشد. در این مقاله شما را با ویژگی های فرش اتاق کودک آشنا خواهی کرد.

ویژگی های فرش کودک

یکی از مهم ترین مسائل در انتخاب فرش عروسکی الیاف به کار برده شده در این فرش می باشد. چرا که الیاف با کیفیت در فرش کودک باعث حفظ سلامتی فرزند شما می شود. همان طور که می دانید کودکان مدت زمان زیادی را صرف بازی کردن بر روی زمین می کنند که تماس مستقیمی را با فرش دارند. از آنجایی که پوست و ریه کودکان در ابتدای تولد بسیار حساس و آسیب پذیر می باشد، الیاف بی کیفیت باعث خطر در سلامتی کودک می شود. در اکثر مواقع فرش های کودک از الیاف پلی استر و پلی پروپیلن تولیدم ی شوند. از ویژگی های این الیاف می توان به ضد حساسیت بودن آن و همچنین نرم و لطیف بودن بافت فرش اشاره کرد. این الیاف پرزدهی نداشته و از ایجاد مشکلات تنفسی در کودکان جلوگیری می کند.

ایده طرح در فرش دخترانه و پسرانه

فرش دخترانه تولید شده از شخصیت های محبوب در کارتون دختران می باشد که اکثر شخصیت اصلی آنها دختر می باشد. در اکثر مواقع دختران از طراحی های پرنسس کوچولو، دختر توت فرنگی و همچنین کارتون السا استقبال می کنند و این نمونه ها از پرفروش ترین طراحی ها در فرش کودک می باشد.

اما شخصیت پسران متفاوت از دنیای دخترانه می باشد. در اکثر مواقع پسران به دنبال فرشی با طراحی ضخصیت های ابر قهرمان، ماشین ها و حیوانات بوده و از این نمونه ها استقبال زیادی می کنند.

لازم به ذکر است امروزه ایده هایی مبنی بر خلاقیت و سرگرمی برای کودکان طراحی شده است. والدینی که به دنبال تشویق خلاقیت در کودکان خود هستند می توانند این فرش ها را خریداری کنند که شامل آموزش زبان انگلیسی و ... می باشد.

رنگ فرش اتاق کودک

در ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که رنگ و شخصیت انسان رابطه مستقیمی را با یک دیگر دارد. پس قبل از انتخاب، مقاله ای مبنی بر روانشناسی رنگ ها را مطالعه کنید. این مقاله به شما کمک می کند یک انتخاب درست را داشته باشید. در مرحله دوم به رنگ های استفاده شده در دکوراسیون اتاق دقت کرده و فرشی هماهنگ با آن فضا را انتخاب کنید. هرچند که امروزه برای روحیه ی شاد کودکان از تمام رنگ های زیبا در فرش کودک استفاده می شود. که باید هارمونی نزدیکی با رنگ سرویس خواب کودک، پرده ها، رنگ آمیزی دیوار و ... داشته باشد.

لازم به ذکر است این موارد در صورتی قابل انجام است که سن فرزند شما به گونه ای نیست که قدرت انتخاب و تصمیم گیری داشته باشد. اگر سن فرزندتان به صورتی است که می تواند انتخاب درستی را داشته باشد، حق انتخاب را به خودش داده تا با توجه به علاقه و سلیقه اش فرش مورد پسندش را انتخاب کند.

فرش های کودک در تمامی سایز های استاندارد و غیر استاندارد بافت می شود که از بارزترین آنها می توان به فرش 2 متری، فرش 4 متری و فرش 6 متری اشاره داشت.

فرش ماشینی کاشان

با مراجعه به سایت معتبر قالی کاشان می توانید تنوع بسیاری را در فرش کودک مشاهده کرده و بهترین انتخاب را برای کودک خود داشته باشید. یکی از ویژگی های فروشگاه قالی کاشان قیمت مناسب انواع فرش ماشینی و همچنین ارسال رایگان محصول به سراسر ایران می باشد.


برچسب: فرش کودک ، فرش بادوام ، فرش ضدحساسیت ، فرش زیبا ، فرش جذاب ، فرش نرم و راحت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۵:۳۰ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)