فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

فرش زمینه آبی فیروزه ای( پارت1)

فرش آبی فیروزه ای 1200 شانه قالی کاشان

رنگ فرش یکی از ویژگی های مهم فرش در زمان خرید می باشد که انتخاب درست آن در زیبایی و جلوه دکوراسیون منزلتان تاثیر بالایی خواهد داشت. امروزه فرش های ماشینی در رنگ های بسیار متنوعی بافت شده و استقبال بی نظیری از تمام رنگ های آن می شود. در این مقاله شما را با رنگ آبی فیروزه ای در فرش آشنا نموده و به شما کمک می کنیم یک انتخاب درست هنگام خرید داشته باشید.

فرش ماشینی زمینه آبی فیروزه ای

رنگ آبی فیروزه ای در فرش یکی از زمینه هایی می باشد که علاقه مندان زیادی را دارد. این رنگ فضای دکوراسیون شما را بزرگتر و همچنین دلباز تر جلوه داده و زمینه روشن تری نسبت به فرش هایی با زمینه آبی دارد. شما می توانید این رنگ را با سرویس مبلمان کرم، سفید، سرمه ای و حتی رنگ طلایی نیز ست کنید. همان طور که می دانید رنگ های آبی دارای آرامش بسیاری برای انسان می باشد. پس چیدمان منزل با این رنگ آرامش زیادی را به شما منتقل خواهد کرد.

رنگ آبی فیروزه ای در طیف رنگ ها، یک رنگ لایت محسوب می شود. چرا که دارای اندکی رنگ سبز بوده و به همین دلیل روشن تر از رنگ آبی کم رنگ می باشد. این رنگ در دسته رنگهای سرد می باشد و به صورت متضاد با رنگ های گرم هماهنگ می شود. اگر قصد دارید از این رنگ برای فرش خود استفاده کنید لازم است به سایر وسایل موجود در منزلتان دقت کافی را داشته باشید. بهترین رنگ پرده ها برای ست شدن با رنگ آبی فیروزه ای رنگ کرم و قهوه ای می باشد که بسیار این فضا را برای شما زیبا و شیک خواهد کرد. شما می توانید فرش زمینه آبی فیروزه ای را در محصولاتی هم چون فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه خریداری کنید.

فرش 1200 شانه با زمینه آبی فیروزه ای

فرش های 1200 شانه 10 رنگ محصولات بسیار پر فروشی در صنعت فرش ماشینی محسوب می شوند. یکی از زیبا ترین آنها فرش 1200 شانه با زمینه آبی فیروزه ای می باشد. این فرش ها با الیاف صد در صد اکریلیک بافته شده و خاب آنها 8 میلی متر می باشد. به دلیل الیاف به کار رفته باکیفیت در فرش می توان به ویژگی هایی هم چون ضد حساسیت و آلرژی، مانع از پرزدهی و فشرده بودن بافت فرش در برابر نفوذ آلودگی اشاره کرد. افزایش شانه و تراکم در این محصول ظاهر آن را دستباف گونه کرده است.

اگر دکوراسیون منزلتان شلوغ است از فرش های افشان خلوت و بدون ترنج زمینه آبی فیروزه ای استفاده کنید. این کار فضای کوچک شما نیز بزرگتر جلوه می دهد. اگر به دنبال فرش آبی فیروزه ای هستید در محصولات 1200 شانه می توانید طرح های متنوع تری را پیدا کنید.  در قانون دکوراسیون داخلی ذکر شده که برای ست کردن فضای خانه با رنگ آبی فیروزه ای رنگ هایی مانند بژ و طوسی فضایی باشکوه را به نمایش خواهد داد.

کلام آخر

این محصول دست شما را در انتخاب وسایل باز گذاشته چرا که با تمام رنگ ها ست شده و چیدمان دکوراسیون را برای شما سخت نخواهد کرد.

کارخانه فرش کاشان

امروز افراد به دنبال کیفیت بالا و محصولات متنوع هستند. فروشگاه اینترنتی معتبر قالی کاشان این موضوع را برای مشتریان خود رفع نموده است. چرا که با توجه به عرضه انواع فرش های ماشینی کاشان با کیفیت های گوناگون و قیمت درب کارخانه می توانید یک خرید مطمئن را داشته باشید. همچنین این فروشگاه ارسال رایگان به تمام ایران را دارد.


برچسب: فرش زمینه آبی فیروزه ای ، فرش با کیفیت ، فرش ریزبافت ، قالی کاشان ، فرش کاشان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۶:۰۹ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)