فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

فرش زمینه آبی فیروزه ای ( پارت 2 )

فرش زمینه آبی فیروزه ای قالی کاشان

فرش یک عنصر مهم در خانه محسوب می شود. همان طور که در پارت اول مقاله گفتیم زمینه آبی یکی از پر طرفدار ترین رنگ های موجود در فرش ماشینی می باشد. از طرف دیگر استفاده از فرشی با زمینه آبی فیروزه ای به شیک بودن دکوراسیون شما کمک بسیاری را خواهد کرد. در پارت اول مقاله به ویژگی های این رنگ زیبا پرداختیم. در پارت دوم این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های رنگ آبی فیروزه ای بر روی زمینه فرش 1000 شانه و 700 شانه آشنا کنیم. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

فرش 1000 شانه آبی فیروزه ای

از آنجایی که فرش های 1000 شانه تشابه زیادی به فرش ریزبافت دارند این محصول در دسته بندی محصولات پر طرفدار فرش ماشینی طبقه بندی می شود. چرا که ظاهر آن دستباف گونه بوده و جلوه ی زیبایی را به خانه شما هدیه می دهد. فرش های آبی فیروزه ای بهترین انتخاب برای پوشش سالن پذیرایی می باشد. چرا که رنگ آن باعث شده تا وضوح آلودگی بر روی فرش نمای کمتری را داشته باشد. اگر به این رنگ علاقه دارید اما آگاهی لازم برای ست کردن سایر وسایل با فرش آبی فیروزه ای را ندارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم از ترفند رنگ های تیره و روشن در دکوراسیون خود استفاده کنید.

رنگ های دیگری در این سبک به راحتی با دکوراسیون شما هماهنگ می شوند که شامل رنگ بژ، طوسی، کرم، سفید و بسیاری از رنگ های دیگر می باشد. این رنگ ها از یک نواختی در دکوراسیون شما جلوگیری می کند. این محصولات تنوع بالایی در طرح داشته و این امکان را به شما می دهد تا از آن برای مکان های مجلل و باشکوه خود استفاده کنید. یکی از ویژگی های فرش آبی فیروزه ای 1000 شانه ترکیب شدن با مبلمان کلاسیک می باشد. چرا که نتیجه کار فضایی لوکس و زیبا خواهد شد.

فرش 700 شانه آبی فیروزه ای

فرش 700 شانه به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به سایر نمونه های فرش ماشینی یکی از پرفروش ترین محصولات در زمینه صعنت بافندگی ایران می باشد. همچنین فرش 700 شانه با ترکیب رنگ آبی فیروزه ای توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است. این محصول در تراکم های گوناگون بافته می شود. بارزترین تراکم در فرش 700 شانه، تراکم 2550 می باشد. که به اشکال مختلفی از جمله دایره، بیضی، مربع و مستطیل بافته می شود. یکی از مزیت های فرش 700 شانه تنوع بالا در طرح می باشد.

این محصول در ابعاد گوناگونی همچون فرش 12متری، فرش 9 متری و فرش 6 متری تولید می شود. اگر به دنبال فرشی با ابعاد غیر استاندارد می باشید لازم است ابعاد مورد نظرتان را به شرکت تولید کننده داده و بعد از مدت زمان کوتاهی فرش خود را تحویل بگیرید. از ویژگی های فرش 700 شانه هماهنگی آن با مکان هایی مانند سالن غذاخوری، سالن پذیرایی، اتاق خواب و... می باشد. که آرامش و حس صمیمیت را در خانه به وجود می آورد.

فرش کاشان

امروزه کاشان یکی از تولید کننده های بزرگ در زمینه فرش ماشینی محسوب می شود. مجموعه قالی کاشان یک فروشگاه اینترنتی معتبر در کاشان بوده که انواع محصولات فرش ماشینی با تنوع رنگ و طرح را در اختیار شما قرار می دهد. با خرید از فروشگاه قالی رضایت کامل را از خرید خود داشته باشید. ارسال محصولات این فروشگاه به سراسر ایران رایگان می باشد.


برچسب: فرش زمینه آبی فیروزه ای ، فرش با کیفیت ، فرش ریزبافت ، قالی کاشان ، فرش کاشان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۱:۴۳ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)