فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

فرش چه رنگی بخریم؟!

خرید فرش از کارخانه قالی کاشان

رنگ یکی از رکن های اصلی در ویژگی های فرش ماشینی محسوب می شود. انتخاب یک رنگ درست و هماهنگ با فضا باعث می شود فضای شما به چه صورت دیده شود. برای مثال اگر از فرش های زمینه روشن مانند فرش کرم استفاده کنید فضای شما بزرگتر جلوه خواهد کرد. اما استفاده از فرش زمینه تیره در دکوراسیون باعث می شود فضای شما از دید مخاطب کوچک تر دیده شود. در ادامه به بررسی این مبحث می پردازیم. با ما همراه باشید.

انتخاب رنگ فرش

اگر می خواهید به صورت اینترنتی فرش ماشینی خود را خریداری کنید بهتر است ابتدا به سایر وسایل مانند رنگ آمیزی دیوار ها، رنگ مبلمان، پارکت و نمونه هایی از این دسته توجه کنید. برای مثال اگر رنگ دیوار هایتان تیره بود فرش را یک الی دو درجه روشن تر انتخاب کنید و اما اگر دیوار ها روشن بود فرش را با تفاوت یک الی دو درجه تیره تر خریداری کنید. این گونه جلوه فرش شما افزایش خواهد داشت. برای استفاده فرش در سالن نشیمن پیشنهاد می شود فرشی با طیف رنگی تیره یا چرک تاب را خریداری کنید چرا که رنگ های تیره جلوه کمتری در وضوح آلودگی دارند و از آنجایی که سالن نشیمن مورد رفت و آمد بیشتری قرار دارد و در معرض آلودگی بیشتری می باشد رنگ های تیره بهترین انتخاب برای شماست. لازم به ذکر است این پیشنهاد برای خانه های بزرگ مطرح می باشد زیرا فرش تیره برای فضای کوچک انتخاب مناسبی نبوده و فضا را دلگیر می کند این در حالی است که فرش تیره فضای بزرگ و وسیع را گرم تر و صمیمی تر جلوه می دهد.

ابعاد مناسب فرش ماشینی

یکی دیگر از جلوه کردن رنگ فرش، انتخاب ابعاد دقیق می باشد. اگر شما طبق میراژ دکوراسیون خود فرشی را خریداری کنید به زیبایی آن می افزایید. سعی کنید فرش را در مرکز خانه قرار دهید به صورتی که پایه های مبل بر روی لبه فرش قرار بگیرد. اگر از مبلمان شلوغ استفاده می کنید مناسب ترین طرح برای شما طرح های خلوت و فرش طرح افشان می باشد. اما برای دکوراسیون های ساده و یک نواخت بهترین انتخاب فرش های ترنج دار است. فرش های ماشینی در تمام ابعاد استاندارد قابل بافت می باشد که شامل فرش 12 متری، فرش 9 متری و فرش 6 متری است. و باقی سایز ها شامل قالیچه و پادری می باشد. اما اگر به دنبال فرشی با سایز سفارشی هستید کافیست سایز مورد نظر خود را به شرکت های تولید کننده داده و در کمترین زمان ممکن فرش ماشینی خود را تحویل بگیرید.

کلام آخر


انتخاب رنگ و طرح یک امر سلیقه ای است و بسته به نظر شخص شما دارد، توضیحاتی که لازم بود شما در هنگام خرید فرش به آن توجه کنید داده شد. لازم به ذکر است اگر به دنبال فرش برای محیط اتاق خوب هستید حتما به ارتفاع سقف دقت کنید. اگر ارتفاع زمینه تا سقف اتاق خواب کم بود بهتر است از فرشی با زمینه روشن استفاده کنید.

فرش کاشان

سایت معتبر قالی کاشان یکی از معتبر ترین مجموعه های عرضه محصولات فرش ماشینی به صورت اینترنتی می باشد. این فروشگاه محصولات خریداری شده شما را به صورت مستقیم و مستقیم از کارخانه به سراسر ایران ارسال می کند. از ویژگی های این فروشگاه می توان به ارسال رایگان محصول و قیمت مناسب تر از فروشگاه های سطح شهر اشاره کرد.


برچسب: فرش ماشینی، رنگ فرش، فرش کاشان، قالی کاشان، فرش ارزان، فرش باکیفیت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۷:۰۵ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)