فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

معرفی فرش ماشینی کاشان

 خرید مستقیم فرش از کارخانه قالی کاشان

در دکوراسیون و خانه های ایرانی فرش یکی از لازمه های مهم در خانه محسوب می شود. فرش ها در کنار حفظ انرژی به زیباتر شدن محیط خانه کمک بسیاری را می کنند. مورخان معتقد هستند که اولین فرش های دستباف در ایران یافته شده و قدمت بالایی را دارد. سپس این کالای بارزش در سال های اخیر با به روز ترین دستگاه های دنیا بافته و به بازار عرضه شد. فرش های ماشینی به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ و همچنین قیمت توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. در ادامه به بررسی کامل معرفی فرش کاشان می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی فرش کاشان

امروزه کاشان یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان فرش ماشینی محسوب می شود که تا کنون 70 درصد صادرات فرش را به خود اختصاص داده است. تفاوتی بین فرش های ماشینی و دستباف دستگاه های بافت فرش می باشند. فرش های ماشینی بدون دخالت دست بافندگان تولید شده و زمان بافت آن بسیار کم تر از فرش دستباف می باشد.

هر چه زمان به جلو حرکت می کند تنوع در فرش های ماشینی افزایش می یابد. این محصولات در ابتدا با شانه و تراکم پایینی بافته می شد. اما شما می توانید امروزه محصول مورد پسند خود را در شانه و تراکم های گوناگون خریداری کنید. محصولاتی که در سال های اخیر بسیار پرفروش بوده اند شامل فرش 700 شانه با تارکم 2550، فرش 1000 شانه با تراکم 3000، فرش 1200 شانه با تراکم 3600، فرش 1500 شانه با تراکم 4500 و در نهایت فرش های 1600 شانه که به تازگی وارد بازار شده است با تراکم 4800 می باشد.

ویژگی فرش ماشینی کاشان

از محبوب ترین ویژگی های فرش ماشینی داشتن لچک در گوشه فرش و ترنج در مرکز فرش می باشد. که باعث شده در تمام جهان محصولی خاص و متفاوت را به نمایش بگذارد. در نگاه دیگر رنگ بندی این محصول می باشد. فرش های اصیل کاشان ابتدا به رنگ های روناسی و لاکی بافته می شدند که به اصطلاح به آن قالی جوشقان گفته می شد.

فرش های ماشینی از الیاف گوناگونی بافته می شوند از جمله الیاف اکریلیک، الیاف پلی استر، الیاف پلی پروپیلن، الیاف پلی اوژن و بسیاری از الیاف دیگر. اما مرغوب ترین و باکیفیت ترین نخ در بین موارد ذکر شده الیاف اکریلیک می باشد. این الیاف به دلیل عدم پرزدهی، ضد حساسیت و آلرژی و همچنین مقاوم در برابر آلودگی و تابش نور خورشید در اولویت خرید افراد قرار دارد. خریداران فرش در ازای پول نسبتا بالا به دنبال فرشی با ویژگی های درجه یک می باشند که الیاف اکریلیک این قابلیت را دارد تا طول عمر فرش شما را افزایش دهد.

طرح های پرفروش فرش ماشینی کاشان

همان گونه که ذکر شد تنوع محصولات فرش ماشینی بسیار بالاست اما چند نمونه از آنها بسیار محبوب تر از سایر طرح و نقش های می باشند. مانند طرح افشان، طرح اصفهان، طرح نائین، طرح خشتی و... . اگر به دنبال فرش های دستباف نما هستید به شما پیشنهاد می کنید فرشی با شانه و تراکم بالا را خریداری کنید. چرا که هر چه تراکم در فرش های ماشینی افزایش یابد ظرافت فرش بیشار شده در نتیجه شباهت بالایی به فرش دستباف پیدا خواهد کرد. همچنین خرید فرش های 1200 شانه، 1500 شانه و 1600 شانه برای مکان های مجلل و لوکس بهترین انتخاب بوده و فضایی با شکوه را برای شما ایجاد خواهد کرد.

فرش کاشان

امروزه اکثر افراد در داخل و خارج از ایران به دنبال فرش های کاشان می باشند. ما به شما مجموعه قالی کاشان را پیشنهاد می کنیم. چرا که فروشگاه قالی کاشان با عرضه تمام محصولات در زمینه فرش ماشینی با قیمت درب کارخانه از معتبر ترین سایت های خرید اینترنتی فرش برای شما می باشد. از دیگر مزیت های فروشگاه اینترنتی قالی کاشان می توان به ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران اشاره کرد.


برچسب: فرش ماشینی، فرش کاشان، قالی کاشان، فرش طرح افشان، فرش ارزان، فرش باکیفیت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۳:۳۸ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)