فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

چهار نوع از گران ترین فرش های ماشینی

خرید مستقیم فرش از کاشان کارخانه قالی کاشان

یکی از مسائلی که باید قبل از خرید فرش ماشینی با آن آشنا باشید، خصوصیات انواع فرش ماشینی می باشد. چرا که فرش های ماشینی از نظر جنس الیاف با یک دیگر متفاوتند. در تولید فرش های ماشینی از الیاف گوناگونی استفاده می شود. برای مثال فرش ماشینی با الیاف پشمی، الیاف اکریلیک، الیاف پلی استر و در نهایت الیاف پلی پروپیلن. که در ادامه به بررسب این چها نوع الیاف پرداخته و ویژگی هر یک از آن ها را بیان می کنیم. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

انواع الیاف در فرش ماشینی

به صورتی کلی فرش های ماشینی از سه نوع نخ تشکیل می شوند. نخ تار، نخ پود و نخ خاب

1.نخ خاب یا همان نخ پرز سطح فرش

این الیاف با رنگ های مختلف در سراسر فرش ماشینی به کار رفته و طرح های مورد نظر را تشکیل می دهند. این الیاف دور پود فرش قرار می گیرند. از جمله الیاف: صد در صد اکریلیک، ترکیب اکریلیک و پلی پروپیلن، صد در صد پروپیلن یا همان الیاف بی سی اف، پلی استر.

2.نخ تار فرش ماشینی

اصولا در الیاف تار فرش ماشینی از پنبه و پلی استر استفاده می شود. که در کیفیت و زیبایی فرش بسیار موثر می باشد. این ترکیب الیاف بیشتر در فرش های اکریلیک استفاده می شود و در فرش هایی با الیاف بی سی اف از همان الیاف بی سی اف به کار برده می شود. که همین مسله باعث می شود تا قیمت فرش های ماشینی با الیاف پلی پروپیلن ارزان تر شود.

3.نخ پود

نخ پود موجود در فرش های پشمی و اکریلیکی صد در صد پنبه می باشد. اما تنها الیافی که در طول عمر فرش موثر است نخ خاب می باشد. که اگر از جنس اکریلیک باشد طول عمر آن بسیار بالا خواهد بود.

تفاوت اکریلیک با دیگر الیاف فرش ماشینی

الیاف اکریلیک یکی از مرغوب ترین الیاف موجود در صنعت فرش ماشینی به حساب می آید. اگر بخواهیم الیاف فرش ماشینی را طبقه بندی کنیم، اکریلیک در رتبه اول الیاف فرش ماشینی قرار می گیرد. ویژگی های الیاف اکریلیک شامل مقامت بالا در برابر رفت و آمد، مقاومت در برابر حرارت، دوام بالا در برابر تابش نور مستقیم خورشید و بسیاری موارد دیگر شامل این دسته می شود.

فرش های ماشینی که در آن ها الیاف اکریلیک به کار برده شده باشد دارای قیمت بالا تری نیز می باشد. زیرا این الیاف طول عمر فرش شما را در مقایسه با الیاف دیگر هم چون پلی استر، پلی پروپیلن و ... افزایش می دهد. همچنین نرمی و لطافت خود را حفظ کرده در صورتی که دیگر الیاف پس از مدتی زیبایی و لطافت خود را از دست می دهد. اگر به فرش های ماشینی با الیاف اکریلیک نگاهی بیاندازید متوجه خواهد شد که این محصولات درخشندگی بالایی داشته و زیباتر در چشم مخاطب جلوه می کنند.

قیمت فرش کاشان

فرش ماشینی کاشان امروزه یکی از باکیفیت ترین محصولات می باشد. که در داخل و خارج از ایران طرفداران بالایی داشته و نظر افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. فروشگاه معتبر اینترنتی قالی کاشان یکی از مجموعه های بزرگ در عرضه محصولات فرش ماشینی کاشان می باشد. این فروشگاه تمام محصولات خود را به قیمت درب کارخانه به مشتریان خود عرضه کرده و به صورت رایگان به تمام نقاط ایران ارسال می کند.


برچسب: فرش ماشینی، فرش کاشان، قالی کاشان، فرش ارزان، فرش جدید،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۴:۴۳ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)