فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

فرش جهیزیه عروس و ویژگی های آن

خرید مستقیم فرش کارخانه از فروشگاه قالی کاشان

اگر به دنبال یک فرش برای جهیزیه می باشید پیشنهاد می کنم با ما در ادامه این مقاله همراه باشید. به امید اینکه در خرید خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

فرش جهیزیه عروس

در گذشته تا کنون خرید جهیزیه یکی از رسم و رسومات در ایران به شمار می رفته است. که یکی از شیرین ترین لحظات می باشد. به صورتی که عروس و داماد ها با نیت چیدن منزلشان، به دنبال بهترین وسایل برای دکوراسیونشان می باشند.

یکی از وسایلی که از گذشته تا به امروز مهمان خانه های ایرانی بوده است فرش می باشد. در قدیم به دلیل ارزان بودن الیاف طبیعی و هم چنین رواج داشتن استفاده از فرش دستباف در پوشش خانه ها افراد در جهزیه عروس از فرش دستباف استفاده می کردند. اما امروزه به دلیل قیمت بالای فرش های دستباف افراد به خرید فرش ماشینی روی آورده اند. که البته این محصولات به منظور تنوع در طرح و رنگ بالا یک مزیت محسوب شده و عروس می تواند طبق سلیقه و نوع سبک دکوراسیون از هر نوع فرشی در خانه خود استفاده کند.

الیاف در فرش ماشینی تعداد بالایی دارد و هر کدام در فرش و محصول مورد نظر خود به کار برده می شود. یکی از الیاف مرغوب و باکیفیت در دسته الیاف های صنعت نساجی، اکریلیک می باشد. اکریلیک به دلیل قابلیت ضد پرزدهی، حساسیت، مقاوم در برابر رفت و آمد بالا، دوام بالا در برابر حرارت و تابش نور مستقیم خورشید محبوبیت زیادی داشته و بسیاری از کسانی که به دنبال محصول باکیفیتی می باشند این گزینه برای آن ها بهترین انخا خواهد بود.

در منزل عروس و داماد ابعاد فرش ماشینی اهمیت زیادی را دارد. به گونه ای که شما پس از اندازه گیری متراژ سالن پذیرایی فرش خود را کمی کوچک تر از فضا انتخاب کرده و آن را در مرکز سالن پذیرایی قرار می دهیم. این کار به جلوه ی هر چه تمام تر دکوراسیون شما کمک زیادی را خواهد کرد. همچنین به دلیل متراژ پایین خانه ها در سال های اخیر می توانید از فرش هایی با رنگ روشن استفاده کنید چرا که رنگ روشن فضای خانه شما را بزرگ تر جلوه خواهد داد.

برای دیگر قسمت های خانه از فرش های مدرن و فانتزی استفاده کنید. امروزه فرش مدرن و فانتزی محبوبیت بالایی در بین سایر فرش محصولات فرش ماشینی دارند. همچنین به دلیل به کار بردن الیاف پلی استر در آن ها قیمتشان ارزان بوده و پس از آسیب وارد شدن به محصول می توانید به هزینه بسیار کمی آن را تعویض کنید.

برای فرش جهیزیه اگر از دسته افرادی هستید که نرمی و لطافت فرش برای شما اهمیت زیادی را دارد خرید فرش طرح 700، 700 شانه واقعی و 1000 شانه را در اولویت خود قرار دهید.

همچنین اگر مجلل بوده دکوراسیون انتخاب شماست در لیست خرید خود دیدن فرش های 1200 شانه، 1500 شانه و 1600 شانه را بگذارید. تنوع در طرح و رنگ فرش های ماشینی احتمالا شما را دچار سردرگمی خواهد کرد. به همین دلیل هرچه در نگاه اول برایتان جذاب بود، همان را خریداری کنید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

همه ما می دانیم که امروزه تهیه جهیزیه یکی از دشوار ترین کارها می باشد. از این رو ما به شما فروشگاه قالی کاشان را پیشنهاد می دهیم. در این مجموعه اینترنتی محصولات به قیمت درب کارخانه بری مشتریان محاسبه می گردد. همچنین ارسال محصولات به صورت رایگان به تمام نقاط ایران است.


برچسب: فرش عروس ، فرش جدید ، قالی کاشان ، فرش کاشان ، فرش ارزان ، فرش باکیفیت ، فرش ماشینی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۴:۴۸ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)