فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

فرش 1500 شانه طرح اصیل کلاسیک زمینه صدفی کاشان – گل برجسته

خرید مستقیم فرش از کارخانه قالی کاشان

امروزه فرش های دستباف گونه و ریز بافت ماشینی یکی از زیبا ترین طرح ها می باشد. هر چه در فرش ماشینی شانه و تراکم افزایش یابد به ترتیب زیبایی فرش نیز افزایش می یابد. فرش های 700 شانه الی 1600 شانه هر کدام زیبایی و ویژگی های مربوط به خود را دارند. اما فرش 1200 شانه ، 1500 شانه و 1600 شانه تشابه بیشتری به فرش هاس دستباف گونه را خواهند داشت. شما در تصویر بالا فرش طرح اصیل کلاسیک با زمینه صدفی را مشاهده می کنید. این فرش 1500 شانه با تراکم 4500 می باشد. در این محصول از رنگ بندی مدرن و زیبایی استفاده شده که در کنار طرح فرش که کلاسیک می باشد، جلوه ای مدرن را به منزل شما خواهد بخشید. در ادامه این مقاله به بررسی بیشتر در مورد فرش اصیل کلاسیک زمینه صدفی کاشان خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

طرح اصیل کلاسیک

این طرح زیبا در دسته طرح های جدید فرش کاشان به شمار می آید. ظاهر این فرش بسیار ظریف و ریز بافت بوده در نتیجه زیبایی آن چندین برابر می باشد. ارتفاع خاب در این فرش 7 میلی متر می باشد. که به دلیل بافت ریز بودن تشابه بسیاری به فرش دستباف خواهد داشت. به دلیل قیمت بالای فرش های دستباف امروزه مناسب ترین محصول برای جایگزین کردن با آن فرش های ماشینی با شانه و تراکم بالا می باشد. 

نقش شاه عباسی، ختایی و اسلیمی در طرح اصیل کلاسیک باعث شده تا شما با زمینه ای خاص و متفاوت رو به رو شوید. این فرش در ابعاد فرش 6 متری، 9 متری و 12 متری بافته می شود. همچنین به راحتی می توانید در ابعاد غیر استاندارد نیز این محصول را سفارش داده و پس از مدت کوتاهی محصول را تحویل بگیرید.

گل برجسته بودن این طرح یکی دیگر از ویزگی های فرش اصیل کلاسیک می باشد که باعث شده زیبایی فرش افزایش یابد. البته این مسئله را در نظر بگیرید که فرش هایی با شانه و تراکم بالا نیاز به مراقبت بالایی دارند. زیرا کمی مازک تر از فرش های 700 شانه و 1000 و 1200 شانه می باشند. گل برجسته بودن فرش در کنار زیبایی باعث شده تا نازکی فرش به دلیل فرو رفتگی های ایجاد شده در فرش افزایش پیدا کرده و خطر بیشتری آن را تهدید کند. از این رو با نگهداری مناسب تا مدت زمان طولانی زیبایی خود را حفظ خواهد کرد.

الیاف موجود در این فرش اکریلیک هیت ست شده می باشد. این الیاف پرزدهی نداشته و ضد حساسیت می باشد. همچنین در برابر رفت و آمد مقاوم بوده و خرارت ملایم و تابش مستقیم نور خورشید در کاهش زیبایی ان و آسیب زدن به فرش موثر نخواهد بود.

این فرش زیبا در رنگ های متنوعی از جمله رنگ کرم، فیلی، نسکافه ای و سرمه ای بافته می شود. و رنگ های دیگر مانند روناسی و آبی به صورت جفتی بافت خواهند بود. 

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای سفارش و تهیه این محصول زیبا ابتدا به سایت معتبر قالی کاشان مراجعه کرده و فرش مورد پسند خود را در تنوع طرح و رنگ های گوناگون سفارش دهید. ارسال محصول به سراسر ایران به صورت رایگان بوده و قیمت فرش به دلیل ارسال مستقیم از درب کارخانه بسیار مناسب تر از فروشگاه های سطح شهر خواهد بود.


برچسب: فرش ماشینی ، فرش کاشان ، فرش ارزان ، فرش ماشینی باکیفیت ، فرش طرح لایت ،فرش طرح ترک ،فرش مدرن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۰:۲۷ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)