فرش افشان کاشان فرش افشان کاشان .

فرش افشان کاشان

گلیم فرش زمینه مسی قالی کاشان

خرید مستقیم فرش از کارخانه قالی کاشان

همان طور که می دانید محیط آشپزخانه برای خانم ها دارای اهمیت زیادی می باشد. به همین منظور تولید کنندگان همواره به دنبال فرش هایی با میزان شانه و تراکم و همچنین طرح و رنگ گوناگونی می باشند. انتخاب پوشش مناسب برای آشپزخانه باعث شده تا محیط آشپزخانه شما روح گرفته و این فضا را زیبا تر در چشم مخاطب جلوه دهد. برای آشنایی بیشتر با یکی از طرح های مخصوص فضای آشپزخانه بر روی گلیم فرش با ما در ادامه این مقاله همراه باشید. 

گلیم جاجیم زمینه مسی رنگ

این فرش زیبا با طراحی مخصوص آشپزخانه یکی از جدید ترین طرح های گلیم فرش می باشد. این فرش 320 شانه با تراکم 700 می باشد. ارتفاع خاب در این فرش کم بوده و نهایتا 4 الی 5 میلی متر می باد. به همین دلیل سطح بسیار محکمی را خواهد داشت. این فرش در برابر رطوبت ناشی از شستشوی مکرر ظروف، آشپزی کردن، حوادث غیر منتظره و ... بسیار مقاوم می باشد. زیرا به دلیل سفت بودن سطح فرش آلودگی یا رطوبت به بافت فرش نفوذ نکرده و فرش شما دچار آسیب یا پوسیدگی نخواهد شد. 

با قرار گرفتن فرش در مرکز آشپزخانه باعث شده تا جلوه آشپزخانه شما بیشتر شود. همچنین اگر از میز غذاخوری در آشپزخانه خود استفاده می کنید با قرار گرفتن میز بر روی فرش به طوری که هنگام نشستن بر روی صندلی پاهای افراد بر روی فرش قرار گرفته شود باعث می شود حس خوبی به مخاطب القا شود. 

این فرش در ابعاد گوناگون فرش 12 متری، 9 متری، 6 متری و قالیچه با توجه به نیاز مشتریان بافته شده و بازار عرضه می گردد. همچنین زمینه مسی این فرش به دلیل هماهنگی بالا با رنگ چوب به راحتی با کابینت های رنگ چوب ست خواهد شد. توجه داشته باشید اگر به دنبال فرشی با ارتفاع خاب بالا می باشید یا به دنبال طرح های دیگری از فرش های مخصوص آشپزخانه می باشید بهترین گزینه برای شما فرش های طرح ادویه، نوشیدنی، سبزیجات، میوه و ... می باشد. با تولید گلیم فرش ها در گذشته، باعث شد تا این فرش بسیار مورد توجه و مورد استقبال قرار بگیرد. اما با تولید فرش هایی با زمینه نرم و لطیف تر می توان گف که امروزه تعداد کمی از افراد از گلیم فرش ها برای پوشش آشپزخانه خود استفاده می کنند.

اما این نکته را فراموش نکنید که تولید کنندگان فرش ماشینی همواره به دنبال افزایش کیفیت در تمام محصولات خود بوده و نتیجه آن گلیم فرش های بسیار زیبا با کیفیتی عالی می باشد. الیاف به کار رفته در محصول بالا از پلی پروپیلن می باشد. این الیاف یکی از مرغوب ترین نخ های موجود برای تولید گلیم فرش می باشد. که باعث افزایش طول عمر در گلیم فرش شده، باعث حساسیت نشده و نمونه های پرزدار در گلیم فرش باعث پرزدهی نخواهد شد.

خرید مستقیم فرش از کراخانه کاشان

برای خرید گلیم جاجیم زمینه مسی کافی است به سایت قالی کاشان مراجعه کنید. در این فروشگاه بزرگ اینترنتی تمام محصولات فرش ماشینی با هر میزان شانه و تراکمی خدمت مشتریان گرامی عرضه شده است. قیمت فرش در فروشگاه قالی کاشان بر اساس قیمت درب کارخانه محاسبه می شود. توجه داشه باشید که به منظور رفاه مشتریان گرامی ارسال محصولات قالی کاشان به سراسر ایران به صورت رایگان می باشد.


برچسب: گلیم، دکوراسیون فانتزی، خرید گلیم، ویژگی های گلیم، مزیت های خرید گلیم ، معایب گلیم، گلیم چیست، فرش کاشان، قالی کاشان، قیمت گلیم،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۰:۵۵ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)