فرش افشان كاشان فرش افشان كاشان .

فرش افشان كاشان

وبژگي هاي فرش 4 متري

 فرش 4 متري

فرش يكي از لازم خانگي است كه نقش به سزايي در چيدمان و زيبايي دكوراسيون منزل شما دارد . ابعاد فرش نيز تاثير خاصي در نحوه چيدمان دكوراسيون و راحتي و آسايش شما دارد . فرش 4 متري يا قاليچه يكي از ابعاد فرش ماشيني است كه امروزه خريداران زيادي دارد . برخي افراد با وجود اين كه فرش با سايز بزرگتر نيز براي آن ها مناسب است  ترجيح مي دهند فرش خود را در سايز هاي كوچك تر تهيه نمايند . در اين مقاله قصد داريم شما را با فرش 4 متري كه يكي از سايزهاي استاندارد فرش ماشيني است آشنا كنيم . 

ويژگي هاي فرش 4 متري 

فرش 4 متري از ابعاد استاندارد فرش ماشيني با عرض 1.5 و طول 2.25 است . اين فرش ماشيني به عنوان قاليچه نيز شناخته مي شود و با كوچك تر شدن خانه ها و اتاق ها رواج زيادي در بين خريدارن فرش ماشيني پيدا كرده است .

با توجه به ابعاد كوچك اين فرش و وزن كمتر آن جا به جايي و حمل و نقل آن بسيار آسان است . اين سايز از فرش در تمام شانه هاي فرش ماشيني با جنس هاي مختلف و از هر طرح بافته مي شود . ولي اكثرا طرح هاي مدرن ، فرش هاي شنل و فانتزي در اين متراژ از فرش ماشيني پرفروش هستند .

فرش 4 متري در دكوراسيون 

اين فرش سايز كوچك معمولا در پذيرايي و نشيمن استفاده نمي شود و در اين بخش از منزل از فرش هاي ماشيني با متراژ بالاتر استفاده مي شود . فرش ساير 4 متري در اتاق هاي كوچك تر مانند اتاق خواب كاربرد دارد .

اين فرش ماشيني در دكوراسيون هاي مدرن جايگاه خاص خود را دارد . همان طور كه قبلا اشاره كرديم فرش هاي فانتزي و مدرن نسبت به فرش هاي كلاسيك اكثرا در اين سايز فروش دارند . فرش اتاق كودك نيز از اين قاعده مثتثني نيست . چرا كه وزن كمتر فرش باعث سهولت در شست و شو و جا به جايي آن است .

فرش هاي ماشيني با سايز 4 متر و يا گليم ها در اين سايز در آشپزخانه مورد استفاده قرار مي گيرند . هم چنين فرش هاي شنل ، فرش شگي يا پرز بلند و فرش هاي فانتزي نيز در اتاق هاي شخصي و يا اتاق كودك بسيار مورد استفاده قرار مي گيرند . 

با خريد از فرش كاشان , به دليل سفارش و خريد مستقيم فرش از كارخانه اطمينان داشته باشيد كه فرش شما در تمام ابعاد به راحتي قابل دسترس براي شما خواهد بود . 


برچسب: فرش 4 متري، قاليچه، خريد قاليچه، فرش كوچك، فرش ماشيني، قالي كاشان، خريد فرش كاشان، فرش متراژ 4، فرش جديد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۰:۱۶ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)

ويژگي هاي فرش 6 متري

 فرش 1200 شانه طرح گنبد زمينه سرمه اي كاشان

فرش از عوامل مهم در زيبايي دكوراسيون منزل شما است . علاوه بر جنس فرش ، شانه فرش و تراكم فرش ، طرح و رنگ آن عامل ديگري نيز در هنگام خريد فرش ماشيني بايد در نظر داشنته باشيدد و آن متراژ يا همان سايز فرش است . انتخاب سايز فرش بستگي به متراز اتاق شما و نوع دكوراسيون شما دارد . يكي از فرش هاي متداول در بين خريداران فرش 6 متري است كه در اين جا به بررسي ويژگي هاي آن مي پردلزيم . 

ويژگي هاي فرش 6 متري

فرش 6 متري يكي از سايز هاي استاندارد در فرش هاي ماشيني است . ابتداي توليد فرش ماشيني اكثرا فرش هاي 12 متر و 9 متر بافته مي شدند . اما با تغيير دكوراسيون ها و كوچك تر شدن منازل ، اين فرش ماشيني نيز توليد شده و از ابتداي توليد خريدارن زيادي دارد . با كوچك تر شدن سايز فرش وزن آن نيز كمتر خواهد شد ، اما مورد مهم ديگري كه در وزن فرش تاثير دارد ، شانه فرش است . هم چنين جنس الياف بافته شده در آن نيز در اين قضيه تاثير زيادي خواهد داشت .

طول و عرض فرش با مترا ژ متر 2 متر در 3 متر است . اين فرش ماشيني اهميت زيادي در دكوراسيون دارد ، به خصوص در دكوراسيون هاي مدرن .

فرش متراژ 6 متر در دكوراسيون 

فرش 6 متري در بخش هاي كوچك تر از منزل به كار مي رود . هم چنين افرادي كه نشيمن كوچك دارند و يا چيدمان مدرن در دكوراسيون خود استفاده مي كنند از مشتريان اين فرش ماشيني هستند .

اگر اين فرش ماشيني را در اتاق خواب استفاده مي كنيد ، توصيه مااين است كه گوشه هاي ديوار به اندازه 50 الي 60 سانتي متر خالي باشد تا زيبايي بيشتري داشته باشد .

مهم ترين چيزي كه كمك زيادي به شما مي كند تا تشخيص دهيد اين فرش ماشيني براي اتاق شما مناسب است يا خير انتخاب نوع دكوراسيون است . هم چنين با در نظر گرفتن ابعاد اتاق خود و سليقه خود ، مي توانيد تشخيص دهيد كه آيا اين فرش براي شما مناسب است يا خير ؟


برچسب: فرش 6 متري، فرش كاشان، قالي كاشان، فرش زيبا، فرش مدرن، قاليچه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۲:۴۲ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)

ويژگي هاي فرش 9 متري

 فرش 9 متري

فرش يكي از لوازم مهم و تاثير گذار در دكوراسيون منزل شما است .قبل از خريد فرش ماشيني با اصطلاحات متداول فرش بايد آشنا باشيد تا انتخابي مناسب داشته باشيد . هم چنين ويژگي هاي زيادي در هنگام خريد فرش ماشيني در انتخاب شما دخالت دارند مانند شانه فرش ، جنس نخ ، طرح و رنگ فرش و ... . سايز فرش نيز يكي ديگر از عوامل مهم است كه در چيدمان و زيبايي دكوراسيون شما نقش به سزايي دارد . فرش 9 متري يكي از سايزهاي محبوب و متعارف در بين خريداران فرش ماشيني است . در اين مقاله با ويژگي هاي اين متراژ از فرش آشنا خواهيد شد . 

ويژگي هاي فرش 9 متري 

فرش 9 متري از متداول ترين متراژ مورد استفاده فرش ماشيني است . اندازه متوسط و متعارف اين فرش ماشيني آن را  براي هر قسمت از منزل شما مناسب مي كند . ابعاد اين فرش به صورت عرض 2.5 متر و طول 3.5 متري است . فرش با متراژ 9 متر ، قيمت گران تر نسبت به متراژ خود دارند ، دليل اين امر اين است كه دستگاه هاي فرش ماشيني توانايي بافت عرض 3 متر را داند و نيم متر از عرض از فرش ضايعات مي شود و شركت هاي توليدي براي جبران اين خسارت قيمت اين متراژ از فرش را اضافه مي كنند .

آن چه در قيمت اين فرش ماشيني تاثيرگذار است جنس ، شانه و تراكم ، كيفيت الياف به كار رفته در فرش و فاكتور هاي ديگر است .

فرش با متراژ 9 متر در دكوراسيون 

از آن جا كه فرش با متراژ 9 متر اندازه اي متوسط و متعارف دارد در فضاي منازل زياد ديده مي شود . اين كه فرش خود را در چه قسمت از منزل استفاده كنيد ، شانه و جنس فرش نيز تعيين كننده آن خواهد بود .

اين فرش ماشيني براي نشيمن و پذيرايي بسيار مناسب است . البته انتخاب ابعاد فرش بستگي به نوع دكوراسيون شما نيز دارد . در نوع متعارف از چيدمان ، فرش شما چند سانتي متر با لبه ديوار فاصله دارد . اما در دكوراسيون هاي مدرن ممكن است بخشي از كف اتاق بدون فرش باشد .

پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر پذيرايي بزرگي داريد ، به جاي استفاده از سايز هاي بزرگ از فرش ماشيني ، از چندين فرش 9 متري استفاده كنيد .


برچسب: فرش 9 متري، فرش پر فروش، خريد فرش، فرش كاشان، قالي كاشان، قاليچه، فرش متراژ 9 متر، فرش خاص، خريد فرش 9 متري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۹:۱۳ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)

ويژگي هاي فرش 12 متري

 فرش 1000 شانه طرح آويشه زمينه كرم چرك كاشان گل برجسته

فرش ماشيني در سايزهاي استاندارد متفوات بافته مي شود كه بزرگترين سايز استاندارد در فرش هاي ماشيني فرش 12 متري مي باشد . فرش 12 متري باعث يكپارچه تر شدن فرش در فضاهاي بزرگ تر مي شود . اين فرش ماشيني ويژگي هاي خاص خود را دارد كه در اين مقاله به آن ها پرداخته خواهد شد . 

ويژگي هاي فرش 12 متري 

فرش 12 متري بزرگترين سايز متعارف بافته شده در بين فرش هاي ماشيني است . ابعاد اين فرش ماشيني 3 * 4 است و ظاهر فرش مستطيل است . اين فرش ماشيني در كيفيت ، جنس ، شانه و تراكم فرش و ويژگي هاي متفاوت بافته مي شود . وزن اين فرش ماشيني بسته به جنس به كار رفته در آن و مهم تر از همه شانه آن متغير است و شانه هاي پايين تر فرش وزن بالاتر و شانه هاي بالاتر وزن كمتري خواهند داشت . چرا كه در بافت فرش هاي با شانه پايين تر اتز الياف ضخيم تر استفاده مي شود . 

فرش 12 متري چگونه در فضاي منزل استفاده شود ؟ 

همان طور كه مي دانيد انتخاب سايز مناسب براي هر فضا از منزل اهميت زيادي دارد . يكي از اصول انتخاب سايز فرش اين است كه لبه هاي فرش تا ديواره ي اتاق چند سانتي متر فاصله داشته باشد . آن چه در هنگام خريد فرش ماشيني بايد در نظر داشته باشيد اين است كه ابعاد فرش خود را به نسبت ابعاد اتاق انتخاب كنيد . براي قسمت هاي بزرگتر منزل مانند پذيرايي ابعاد بزرگتر از فرش را انتخاب كنيد و فرش با متراژ 12 متر براي پذيرايي هاي خيلي بزرگ مناسب تر خواهد بود .

فرش 12 متري در شانه هاي مختف براي هر قسمت از منزل كارايي خاصي دارد . مثلا اگر فرش شما در مكان پر رفت و آمد باشد ، فرش خود را در شانه هاي پايين تر مانند فرش 1000 و فرش 700 شانه شانه انتخاب كنيد و اگر به زيبايي و بافت ريز در فرش اهميت مي دهيد ، شانه هاي بالاتر مانند فرش 1200 شانه و فرش 700 شانه با متراژ 12 را انتخاب نماييد. 


برچسب: فرش 12 متري ، فرش ماشيني كاشان ، فرش با كيفيت ، قالي كاشان ، فرش ، خريد فرش 12 متري ، فرش ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۶:۵۴ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)

فرش كاشان

 فرش كاشان

فرش كاشان از ديرباز در بين همه شهرها زبانزد بوده و از اعتبار خاصي برخوردار بوده است. در زمان قديم كه فرش ماشيني نبود ، مردم از فرش دستباف كاشان استفاده مي كردند. اما با پيشرفت تكنولوژي و رورد فرش ماشيني به ميدان ، استفاده از فرش دستباف كمتر شد. يكي از دلايل مه ، قيمت پايين تر فرش ماشيبني نسبت به فرش دستباف بود و كساني كه توان پرداخت قيمت بالاي فرش دستباف را  ندادشتند و تعداد آنها كم نبود از مشتريان فرش ماشيني شدند.

فرش ماشيني كاشان نيز مانند فرش دستباف آن ، از اصلت و كيفيت بالايي برخوردار است به طوري كه نه تنها در كل ايران بسيار معروف است، بلكه به كشورهاي ديگر نيز صادر مي شود و مشتريان زيادي دارد. در فرش هاي ماشيني كاشان از طرح هاي اصيل ايراني گرفته تا طرح و نقش هاي مدرن و خاص ديده مي شود . علاوه بر تنوع بسيار بالا در طرح هاي بافته شده ، كيفيت ممتاز نخ و الياف به كار رفته در اين فرش هاي ماشيني نيز از ويژگي هاي مهم ديگر آن است . 

همه چيز در مورد فرش ماشيني كاشان


انواع متداول فرش كاشان فرش  700 شانه، فرش 1000 شانه ، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه است . تراكم در اين فرش ها در بالاترين تراكم مي باشد و بر كيفيت اين فرش ها افزوده است. فرش 700 شانه كاشان داراي تركم 2550 ، فرش 1000 شانه داري تراكم 3000 ، فرش 1200 شانه داراي تراكم 3600 و فرش 1500 شانه كاشان داراي تراكم 4500 است. علاوه بر شانه و تراكم بلا در فرش كاشان ، در توليد اين فرش ها از نخ و الياف مرغوب و درجه يك نيز استفاده شده كه از دلايل ديگرو مهم محبوبيت فرش كاشان است. چرا كه جنس الياف استفاده شده در فرش رابطه مستقيمي با سلامت خانواده شما خواهد داشت. 

فرش هاي 700 شانه و 1000 شانه كاشان داراي نخ خاب بلند و بافت درش تر هستند. اين فرش ها به دليل خاب بلند كه دارند براي نشستن و دراز كشيدن مناسب هستند و براي افرادي كه به سبك سنتي زندگي ميكنند مناسب ترند. فرش 1000 شانه كاشان بافت شبيه فرش دستباف دارند. فرش 1200 شانه و 1500 شانه ريزبافت هستند. فرش 1500 شانه قيمت در حدود يك برابر و نيم فرش 1200 شانه دارند اما فوق العاده ريزبافت هستند. ولي فرش هاي 1200 شانه داراي طرح ها فراوان و متنوع نسبت به فرش 1500 شانه هستند و براي هر سليقه اي در  بين آن ها فرش پيدا خواهد شد.

گالري فرش كاشان از متنوع ترين طرح ها و فرش ها را در خود جاي داده و كيفيت محصول شما را ضمانت مي كند وشما محصولات باكيفيت و ممتاز را با كمترين قيمت درب منزل خود تحويل خواهيد گرفت.


برچسب: فرش كاشان، قالي كاشان، فرش ماشيني زيبا، خريد فرش كاشان، تاريخچه فرش كاشان، قيمت فرش ماشيني كاشان، خريد فرش از كارخانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۰:۰۰ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)