فرش افشان كاشان فرش افشان كاشان .

فرش افشان كاشان

نكات مهم براي خريد فرش در كم ترين زمان ممكن!

قالي كاشان

از گذشته تا كنون فرش ايراني به سبب زيبايي خاص و تنوع در  طرح و رنگ بندي، جايگاه خاصي در دكوراسيون داخلي بسياري از كشورهاي جهان داشته است. بدون شك يك قالي زيبا و خاص چنانچه به درستي و هماهنگ با فضا و چيدمان خانه انتخاب شود تاثير بسزايي در جذابيت دكوراسيون داخلي خواهد داشت. در صورت انتخاب نادرست و ناهماهنگي با دكوراسيون خانه به همان اندازه از زيبايي فضا خواهد كاست. براي اينكه بتوانيم فرش متناسب با چيدمان و فضاي خانه خود را انتخاب كنيم بايد به چندين نكته توجه كنيم:

اولين نكته توجه به سبك دكوراسين داخلي منزل مي باشد.
اگر سبك چيدمان و فضاي منزلتان كلاسيك است بهترين و مناسب ترين گزينه انتخاب  فرش هايي با طرح و نقشه هاي اصيل ايراني است. در اين نوع سبك معمولا از فرش هايي با نقشه هاي اصيل استفاده مي شوند. براي مثال فرش طرح كاشان كه يكي از نقشه هاي معروف و اصيل است، فرش نايين و يا اصفهان از فرش هايي هستند كه بسيار اصيل بوده و همواره طرفداران بسياري داشته و دارند. عمده ي اين طرح ها داراي عناصري مثل ترنج و لچك و نقوش اسليمي و شاه عباسي و ختايي هستند كه به وفور در اين طرح ها يافت مي شوند.

اگر سبك چيدمان خانه ي شما مدرن است، بهتر است از فرش هايي استفاده كنيد كه طرح مدرن دارند؛ در اين نوع سبك معمولا از نقوشي كه در فرش هاي اصيل يافت مي شوند، به ندرت ديده مي شوند اين نقوش چون زاده دست طراحان امروزي است داراي تنوع زيادي هستند كه گاه تلفيقي از نقوش قديمي با طرح هاي امروزي هستند. براي مثال فرش وينيج يا كهنه نما يكي از فرش هايي ست كه چند سال اخير پا به عرصه ي ظهور گذاشته و طرفداران زيادي را به سوي خود جلب كرده كه ممكن است داراي نقوش مدرن و يا  نقوش كلاسيك باشد. فرش شگي، شنل و فرش هاي لايت تركيه اي از جمله فرش هاي مدرن هستند. گاهي استفاده از فرش هايي با طرح هاي اصيل مثل فرش هايي قشقايي، به دليل تضادي كه در چيدمان ايجاد مي كنند باعث جذابيت دكوراسيون هاي مدرن مي شوند .

 دومين نكته توجه به رنگ فرشي است كه انتخاب ميكنيم .
رنگ فرش هم بايد متناسب با رنگ هايي باشد كه در دكوراسيون داخلي منزلتان استفاده كرده ايد. توجه به رنگ كفپوش، ديوارها، رنگ مبلمان و پرده و ساير اكسسوري ها مثل گلدان و پرده و آباژور، آينه و كنسول و... در انتخاب رنگ فرش بايد مورد توجه قرار گيرد. توجه داشته باشيد كه استفاده از فرش با طيف رنگ هاي خنثي مثل كرم و خاكستري با اكثر چيدمان ها هماهنگ مي باشند.

سومين نكته اندازه ي فرش انتخابي است.
اندازه فرش انتخابي تاثير زيادي در كوچك يا بزرگ نشان دادن فضا دارد. براي مثال استفاده از فرش هاي كوچك براي پذيرايي منزل باعث كوچك نشان دادن فضا مي شود و از طرفي پوشش كامل كف آن نيز از زيبايي اتاق پذيرايي خواهد كاست.

چهارمين نكته اين است كه بدانيم براي هر كدام از بخش هاي منزل چه نوع فرشي بايد انتخاب كنيم. براي مثال فرش مناسب آشپزخانه بايد سبك و مقاوم به شستشو و داراي طرح و رنگ متناسب با فضاي آشپزخانه باشد يا فرشي كه براي اتاق خواب استفاده مي شود بايد داراي بافتي نرم بوده و از طرفي طرح و نقش آرامش بخشي داشته باشد .

خريد مستقيم فرش از كارخانه
فروشگاه اينترنتي قالي كاشان كه يك فروشگاه معتبر در زمينه فرش مي باشد، با تنوع بسيار انواع فرش ها به شما اين اجازه را مي دهد كه فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنين كيفيت و قيمت مناسب خريداري كنيد. يكي از ويژگي هاي اين فروشگاه ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد.


برچسب: قالي كاشان، فرش كاشان ، فرش ارزان ، فرش ماشيني باكيفيت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۶:۱۲ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)

ويژگي فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب قالي كاشان

از آنجايي كه محيط اتاق خواب يك محيط شخصي مي باشد، سليقه دكوراسيون آن به عهده شماست. شما مي توانيد از يك فرش فانتزي و مدرن و يا فرش كلاسيك براي اتاق خواب خود استفاده كنيد. اين كار كاملا بستگي به شخص شما دارد. در اين مقاله قصد داريم شما را درباره فرش متناسب با دكوراسيون اتاق خواب آشنا كنيم.

ويژگي فرش اتاق خواب

با توجه به تنوع بسيار بالا در توليد فرش كاملا طبيعي است كه شما در انتخاب يك فرش مناسب گمراه شويد. فرش اتاق خواب تشكيل شده از الياف بسيار نرم و لطيف مي باشد تا هنگام قدم گذاشتن بر روي آن احساس خوبي در مخاطب ايجاد گردد. فرش هاي زيادي در خصوص فرش اتاق خواب در حال توليد مي باشد. مناسب ترين گزينه براي اين محيط، فرش هاي فانتزي و مدرن مي باشد. چرا كه طرح و نقش آن بسيار با محيط اتاق خواب هماهنگ مي باشد. فرش هاي فانتزي و مدرن شامل فرش شگي، فرش فريز، فرش شنل و فرش عروسكي مي باشد. فرش هاي مدرن در طرح و رنگ هاي گوناگون در حال توليد مي باشد و توجه افراد زيادي را به خود جلب كرده است. اگر قصد داريد چيدمان اتاق خوابتان به سبك سنتي باشد مي توانيد از فرش هايي با طرح كلاسيك استفاده كنيد. ولي پيشنهاد مي شود اگر ميخواهيد از فرشي استفاده كنيد كه با قدم گذاشتن بر روي آن حس خوبي به شما منتقل شود از فرش هاي شگي يا فلوكاتي استفاده كنيد. فرش هاي شگي به دليل پرز هاي بلند خود بسيار لطيف مي باشد. اين فرش ها گزينه مناسبي براي اتاق بوده و با توجه به تنوع بالا در توليد آن، جلوه ي بي نظيري را به منزل شما مي دهد. لازم به ذكر است به دليل پرز هاي بلند فرش هاي شگي آلودگي در الياف فرش جمع شده و تميز كردن آن دشوار است. اما فرش گليم فرش هاي به دليل ارتفاع كم خواب آلودگي را در سطح خود نگه داشته و به راحتي قابل شستشو مي باشد.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه اگر علاقه اي نداريد تمام فضاي اتاقتان را از فرش بپوشانيد، مي توانيد فرش هاي كنار تخت را خريداري كنيد. طول اين فرش ها تا ابتداي تخت بوده و بين تخت و ديوار قرار مي گيرد. و باعث مي شود هنگامي كه از تخت خود بلند شديد و پاهايتان را روي فرش قرار داديد حس خوبي به شما منتقل شود.

ابعاد فرش اتاق خواب

در دكوراسيون داخلي اتاق خواب از فرشي استفاده مي كنند كه تمام فضاي اتاق خواب را بپوشاند و فقط فاصله اندكي را با ديوار داشته باشد. امروزه فرش هاي مدرن و فانتزي و همچنين فرش هاي كلاسيك در سايز هاي متفاوت در حال توليد مي باشد. و شما مي توانيد با توجه به متراژ اتاق خود سايز دلخواه خود را تهيه كنيد. سايز هاي استاندارد شامل فرش 6 متري، 9 متري و 12 متري مي باشد. و اگر مايل به خريد سايز غير استاندارد بوديد مي توانيد ابعاد سايز درخواستي خود را به توليد كننده داده تا براي شما بافت شود.

رنگ فرش اتاق خواب

اگر به دنبال فرشي هستيد كه در مدت زمان طولاني زيبا بوده و قديمي نشود از رنگ خنثي در فرش استفاده كنيد. همچنين رنگ هاي روشن باعث بزرگتر جلوه كردن فضاي اتاق مي شود. رنگ هاي تيره يا به اصطلاح چرك تاب وضوح آلودگي روي فرش را كم مي كند.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

فروشگاه اينترنتي قالي كاشان با در نظر گرفتن نياز هاي شما در خريد فرش، انواع گوناگوني از فرش ها را در اختيار شما عزيزان قرار داده است. شما بهترين و با كيفيت ترين فرش ها را با يك قيمت عالي در اين فروشگاه پيدا كنيد. يكي ديگر از مزاياي اين فروشگاه ارسال رايگان محصول به سراسر ايران مي باشد.


برچسب: فرش مدرن+ فرش شگي+ فرش كاشان+قالي كاشان+فرش جديد+ فرش ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۰:۱۰ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)

فرش كلاسيك در دكوراسيون كلاسيك

فرش كلاسيك در دكوراسيون كلاسيك قالي كاشان

براي نام بردن فرش هاي ماشيني سنتي از كلمه كلاسيك استفاده مي كنند. كلمه كلاسيك در فرهنگ لغت فارسي به نام قديمي و پر ارزش ترجمه شده است. در دسته بندي فرش هاي، فرش كلاسيك به فرش هاي ماشيني با طرح و نقش هاي قديمي و اصيل گفته مي شود. ابتدا فرش ها كلاسيك در كاشان توليد شدند و با مرور زمان بسيار مورد توجه قرار گرفتند. يكي از ويژگي هاي فرش كلاسيك هماهنگي آن با دكوراسيون سبك كلاسيك مي باشد. در اين مقاله به شما كمك مي كنيم به دكوراسيون كلاسيك خود با يك فرش كلاسيك زيبا، جلوه بي نظيري را ببخشيد.

ويژگي هاي فرش كلاسيك

با توجه به انواع فرش هاي توليد شده تا به امروز، هيچكدام نمي تواند جايگزين فرش هاي كلاسيك قرار بگيرد. طرح هاي كلاسيك به گونه اي مي باشند كه اصالت فرش ايراني از آن كاملا مشخص است. همچنين خريد يك فرش كلاسيك براي يك دكوراسيون با سبك كلاسيك، ميتوانيد فضايي اشرافي را ايجاد كند.

فرش هاي كلاسيك ايراني، تشكيل شده از طرح و نقش هايي با تمدن اصيل ايراني مي باشد. از جمله طرح خشتي، اسليمي، بته جقه، گل افشان، درختي و بسياري از طرح و نقش هاي ديگر. يكي از بارزترين طرح ها كه در اكثر خانه هاي سنتي ايران استفاده مي شود، فرشي با طرح كچك ترنج مي باشد. به گونه اي كه اشكال هندسي مانند لوزي، دايره و.. در چهار گوشه فرش به شكل منظم به كار برده شده است.

فرش در دكوراسيون كلاسيك

فرش كلاسيك در دكوراسيون كراسيك تاثير بسزايي را دارد. فرش هايي با تم رنگي روناسي، قهوه اي، كرم، بژ براي محيط هاي كلاسيك بسيار مناسب مي باشد. بكارگيري اين رنگ بندي در دكوراسيون داخلي باعث ايجاد وقار و اصالت در دكوراسيون مي شود. همينطور يكي از اصلي ترين ويژگي هاي به كار برده شده در محيط كلاسيك چوب مي باشد. اگر در محيط داخلي خود از مبلمان چوبي طرح كلاسيك استفاده مي كنيد مي توانيد با خريد يك فرش كلاسيك، زيبايي محيط را تكميل كنيد. رنگ بندي مبلمان براي محيط كلاسيك شامل رنگ گردويي، طلايي و سفيد مي باشد. هماهنگي رنگ در بين مبلمان و فرش مي تواند جلوه دكوراسيون كلاسيك را افزايش دهد. از آنجايي كه ست كردن فرش با ديگر وسايل كار بسيار آسان تري مي باشد. پيشنهاد مي شود ابتدا فرش مورد پسند خود را خريداري كرده سپس آن را با دكوراسيون كلاسيك تناسب دهيد.

قيمت فرش هاي كلاسيك

با توجه به انواع فرش هاي توليد شده در صنعت فرش، قيمت فرش هاي كلاسيك نسبت به ديگر فرش هاي كمي بالاتر مي باشد. چرا كه فرش ظاهري ايراني و با شكوه را دارد. هرچه شانه و تراكم فرش بالا برود ظاهر فرش زيبا تر شده در نتيجه قيمت فرش افزايش پيدا مي كند.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

در فروشگاه معتبر اينترنتي قالي كاشان انواع فرشها براي مشتريان ارائه شده است. يكي از دسته بندي هاي اين فروشگاه، فرش كلاسيك مي باشد. بهترين و با كيفيت ترين محصولات را مي توانيد در فروشگاه قالي كاشان پيدا كنيد. يكي از ويژگي هاي اين فروشگاه ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد.


برچسب: فرش كلاسيك + فرش ارزان + فرش جديد+ قالي كاشان + فرش كاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۳:۰۵ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)