فرش افشان كاشان فرش افشان كاشان .

فرش افشان كاشان

فرش زمينه آبي فيروزه اي ( پارت 2 )

فرش زمينه آبي فيروزه اي قالي كاشان

فرش يك عنصر مهم در خانه محسوب مي شود. همان طور كه در پارت اول مقاله گفتيم زمينه آبي يكي از پر طرفدار ترين رنگ هاي موجود در فرش ماشيني مي باشد. از طرف ديگر استفاده از فرشي با زمينه آبي فيروزه اي به شيك بودن دكوراسيون شما كمك بسياري را خواهد كرد. در پارت اول مقاله به ويژگي هاي اين رنگ زيبا پرداختيم. در پارت دوم اين مقاله قصد داريم شما را با ويژگي هاي رنگ آبي فيروزه اي بر روي زمينه فرش 1000 شانه و 700 شانه آشنا كنيم. با ما در ادامه مقاله همراه باشيد.

فرش 1000 شانه آبي فيروزه اي

از آنجايي كه فرش هاي 1000 شانه تشابه زيادي به فرش ريزبافت دارند اين محصول در دسته بندي محصولات پر طرفدار فرش ماشيني طبقه بندي مي شود. چرا كه ظاهر آن دستباف گونه بوده و جلوه ي زيبايي را به خانه شما هديه مي دهد. فرش هاي آبي فيروزه اي بهترين انتخاب براي پوشش سالن پذيرايي مي باشد. چرا كه رنگ آن باعث شده تا وضوح آلودگي بر روي فرش نماي كمتري را داشته باشد. اگر به اين رنگ علاقه داريد اما آگاهي لازم براي ست كردن ساير وسايل با فرش آبي فيروزه اي را نداريد، ما به شما پيشنهاد مي كنيم از ترفند رنگ هاي تيره و روشن در دكوراسيون خود استفاده كنيد.

رنگ هاي ديگري در اين سبك به راحتي با دكوراسيون شما هماهنگ مي شوند كه شامل رنگ بژ، طوسي، كرم، سفيد و بسياري از رنگ هاي ديگر مي باشد. اين رنگ ها از يك نواختي در دكوراسيون شما جلوگيري مي كند. اين محصولات تنوع بالايي در طرح داشته و اين امكان را به شما مي دهد تا از آن براي مكان هاي مجلل و باشكوه خود استفاده كنيد. يكي از ويژگي هاي فرش آبي فيروزه اي 1000 شانه تركيب شدن با مبلمان كلاسيك مي باشد. چرا كه نتيجه كار فضايي لوكس و زيبا خواهد شد.

فرش 700 شانه آبي فيروزه اي

فرش 700 شانه به دليل كيفيت بالا و قيمت مناسب نسبت به ساير نمونه هاي فرش ماشيني يكي از پرفروش ترين محصولات در زمينه صعنت بافندگي ايران مي باشد. همچنين فرش 700 شانه با تركيب رنگ آبي فيروزه اي توجه افراد زيادي را به سمت خود جلب كرده است. اين محصول در تراكم هاي گوناگون بافته مي شود. بارزترين تراكم در فرش 700 شانه، تراكم 2550 مي باشد. كه به اشكال مختلفي از جمله دايره، بيضي، مربع و مستطيل بافته مي شود. يكي از مزيت هاي فرش 700 شانه تنوع بالا در طرح مي باشد.

اين محصول در ابعاد گوناگوني همچون فرش 12متري، فرش 9 متري و فرش 6 متري توليد مي شود. اگر به دنبال فرشي با ابعاد غير استاندارد مي باشيد لازم است ابعاد مورد نظرتان را به شركت توليد كننده داده و بعد از مدت زمان كوتاهي فرش خود را تحويل بگيريد. از ويژگي هاي فرش 700 شانه هماهنگي آن با مكان هايي مانند سالن غذاخوري، سالن پذيرايي، اتاق خواب و... مي باشد. كه آرامش و حس صميميت را در خانه به وجود مي آورد.

فرش كاشان

امروزه كاشان يكي از توليد كننده هاي بزرگ در زمينه فرش ماشيني محسوب مي شود. مجموعه قالي كاشان يك فروشگاه اينترنتي معتبر در كاشان بوده كه انواع محصولات فرش ماشيني با تنوع رنگ و طرح را در اختيار شما قرار مي دهد. با خريد از فروشگاه قالي رضايت كامل را از خريد خود داشته باشيد. ارسال محصولات اين فروشگاه به سراسر ايران رايگان مي باشد.


برچسب: فرش زمينه آبي فيروزه اي ، فرش با كيفيت ، فرش ريزبافت ، قالي كاشان ، فرش كاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۱:۴۳ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)

فرش زمينه آبي فيروزه اي( پارت1)

فرش آبي فيروزه اي 1200 شانه قالي كاشان

رنگ فرش يكي از ويژگي هاي مهم فرش در زمان خريد مي باشد كه انتخاب درست آن در زيبايي و جلوه دكوراسيون منزلتان تاثير بالايي خواهد داشت. امروزه فرش هاي ماشيني در رنگ هاي بسيار متنوعي بافت شده و استقبال بي نظيري از تمام رنگ هاي آن مي شود. در اين مقاله شما را با رنگ آبي فيروزه اي در فرش آشنا نموده و به شما كمك مي كنيم يك انتخاب درست هنگام خريد داشته باشيد.

فرش ماشيني زمينه آبي فيروزه اي

رنگ آبي فيروزه اي در فرش يكي از زمينه هايي مي باشد كه علاقه مندان زيادي را دارد. اين رنگ فضاي دكوراسيون شما را بزرگتر و همچنين دلباز تر جلوه داده و زمينه روشن تري نسبت به فرش هايي با زمينه آبي دارد. شما مي توانيد اين رنگ را با سرويس مبلمان كرم، سفيد، سرمه اي و حتي رنگ طلايي نيز ست كنيد. همان طور كه مي دانيد رنگ هاي آبي داراي آرامش بسياري براي انسان مي باشد. پس چيدمان منزل با اين رنگ آرامش زيادي را به شما منتقل خواهد كرد.

رنگ آبي فيروزه اي در طيف رنگ ها، يك رنگ لايت محسوب مي شود. چرا كه داراي اندكي رنگ سبز بوده و به همين دليل روشن تر از رنگ آبي كم رنگ مي باشد. اين رنگ در دسته رنگهاي سرد مي باشد و به صورت متضاد با رنگ هاي گرم هماهنگ مي شود. اگر قصد داريد از اين رنگ براي فرش خود استفاده كنيد لازم است به ساير وسايل موجود در منزلتان دقت كافي را داشته باشيد. بهترين رنگ پرده ها براي ست شدن با رنگ آبي فيروزه اي رنگ كرم و قهوه اي مي باشد كه بسيار اين فضا را براي شما زيبا و شيك خواهد كرد. شما مي توانيد فرش زمينه آبي فيروزه اي را در محصولاتي هم چون فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه خريداري كنيد.

فرش 1200 شانه با زمينه آبي فيروزه اي

فرش هاي 1200 شانه 10 رنگ محصولات بسيار پر فروشي در صنعت فرش ماشيني محسوب مي شوند. يكي از زيبا ترين آنها فرش 1200 شانه با زمينه آبي فيروزه اي مي باشد. اين فرش ها با الياف صد در صد اكريليك بافته شده و خاب آنها 8 ميلي متر مي باشد. به دليل الياف به كار رفته باكيفيت در فرش مي توان به ويژگي هايي هم چون ضد حساسيت و آلرژي، مانع از پرزدهي و فشرده بودن بافت فرش در برابر نفوذ آلودگي اشاره كرد. افزايش شانه و تراكم در اين محصول ظاهر آن را دستباف گونه كرده است.

اگر دكوراسيون منزلتان شلوغ است از فرش هاي افشان خلوت و بدون ترنج زمينه آبي فيروزه اي استفاده كنيد. اين كار فضاي كوچك شما نيز بزرگتر جلوه مي دهد. اگر به دنبال فرش آبي فيروزه اي هستيد در محصولات 1200 شانه مي توانيد طرح هاي متنوع تري را پيدا كنيد.  در قانون دكوراسيون داخلي ذكر شده كه براي ست كردن فضاي خانه با رنگ آبي فيروزه اي رنگ هايي مانند بژ و طوسي فضايي باشكوه را به نمايش خواهد داد.

كلام آخر

اين محصول دست شما را در انتخاب وسايل باز گذاشته چرا كه با تمام رنگ ها ست شده و چيدمان دكوراسيون را براي شما سخت نخواهد كرد.

كارخانه فرش كاشان

امروز افراد به دنبال كيفيت بالا و محصولات متنوع هستند. فروشگاه اينترنتي معتبر قالي كاشان اين موضوع را براي مشتريان خود رفع نموده است. چرا كه با توجه به عرضه انواع فرش هاي ماشيني كاشان با كيفيت هاي گوناگون و قيمت درب كارخانه مي توانيد يك خريد مطمئن را داشته باشيد. همچنين اين فروشگاه ارسال رايگان به تمام ايران را دارد.


برچسب: فرش زمينه آبي فيروزه اي ، فرش با كيفيت ، فرش ريزبافت ، قالي كاشان ، فرش كاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۶:۰۹ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)

ويژگي هاي فرش عروسكي

فرش كودك قالي كاشان

كودكان يكي از بهترين موجود آفريننده شده توسط خداوند مي باشند كه قبل از به دنيا آمدنشان والدين تدارك بسياري را براي آنها مي بينند. از جمله يك اتاق زيبا كه تشكيل شده از سر.يس خواب كودك، پرده متناسب با فضاي اتاق، اسباب بازي هاي گوناگون و... كه تكميل كننده اين فضا فرش متناسب با دكوراسيون اتاق كودك مي باشد. در اين مقاله شما را با ويژگي هاي فرش اتاق كودك آشنا خواهي كرد.

ويژگي هاي فرش كودك

يكي از مهم ترين مسائل در انتخاب فرش عروسكي الياف به كار برده شده در اين فرش مي باشد. چرا كه الياف با كيفيت در فرش كودك باعث حفظ سلامتي فرزند شما مي شود. همان طور كه مي دانيد كودكان مدت زمان زيادي را صرف بازي كردن بر روي زمين مي كنند كه تماس مستقيمي را با فرش دارند. از آنجايي كه پوست و ريه كودكان در ابتداي تولد بسيار حساس و آسيب پذير مي باشد، الياف بي كيفيت باعث خطر در سلامتي كودك مي شود. در اكثر مواقع فرش هاي كودك از الياف پلي استر و پلي پروپيلن توليدم ي شوند. از ويژگي هاي اين الياف مي توان به ضد حساسيت بودن آن و همچنين نرم و لطيف بودن بافت فرش اشاره كرد. اين الياف پرزدهي نداشته و از ايجاد مشكلات تنفسي در كودكان جلوگيري مي كند.

ايده طرح در فرش دخترانه و پسرانه

فرش دخترانه توليد شده از شخصيت هاي محبوب در كارتون دختران مي باشد كه اكثر شخصيت اصلي آنها دختر مي باشد. در اكثر مواقع دختران از طراحي هاي پرنسس كوچولو، دختر توت فرنگي و همچنين كارتون السا استقبال مي كنند و اين نمونه ها از پرفروش ترين طراحي ها در فرش كودك مي باشد.

اما شخصيت پسران متفاوت از دنياي دخترانه مي باشد. در اكثر مواقع پسران به دنبال فرشي با طراحي ضخصيت هاي ابر قهرمان، ماشين ها و حيوانات بوده و از اين نمونه ها استقبال زيادي مي كنند.

لازم به ذكر است امروزه ايده هايي مبني بر خلاقيت و سرگرمي براي كودكان طراحي شده است. والديني كه به دنبال تشويق خلاقيت در كودكان خود هستند مي توانند اين فرش ها را خريداري كنند كه شامل آموزش زبان انگليسي و ... مي باشد.

رنگ فرش اتاق كودك

در ابتدا به اين نكته توجه داشته باشيد كه رنگ و شخصيت انسان رابطه مستقيمي را با يك ديگر دارد. پس قبل از انتخاب، مقاله اي مبني بر روانشناسي رنگ ها را مطالعه كنيد. اين مقاله به شما كمك مي كند يك انتخاب درست را داشته باشيد. در مرحله دوم به رنگ هاي استفاده شده در دكوراسيون اتاق دقت كرده و فرشي هماهنگ با آن فضا را انتخاب كنيد. هرچند كه امروزه براي روحيه ي شاد كودكان از تمام رنگ هاي زيبا در فرش كودك استفاده مي شود. كه بايد هارموني نزديكي با رنگ سرويس خواب كودك، پرده ها، رنگ آميزي ديوار و ... داشته باشد.

لازم به ذكر است اين موارد در صورتي قابل انجام است كه سن فرزند شما به گونه اي نيست كه قدرت انتخاب و تصميم گيري داشته باشد. اگر سن فرزندتان به صورتي است كه مي تواند انتخاب درستي را داشته باشد، حق انتخاب را به خودش داده تا با توجه به علاقه و سليقه اش فرش مورد پسندش را انتخاب كند.

فرش هاي كودك در تمامي سايز هاي استاندارد و غير استاندارد بافت مي شود كه از بارزترين آنها مي توان به فرش 2 متري، فرش 4 متري و فرش 6 متري اشاره داشت.

فرش ماشيني كاشان

با مراجعه به سايت معتبر قالي كاشان مي توانيد تنوع بسياري را در فرش كودك مشاهده كرده و بهترين انتخاب را براي كودك خود داشته باشيد. يكي از ويژگي هاي فروشگاه قالي كاشان قيمت مناسب انواع فرش ماشيني و همچنين ارسال رايگان محصول به سراسر ايران مي باشد.


برچسب: فرش كودك ، فرش بادوام ، فرش ضدحساسيت ، فرش زيبا ، فرش جذاب ، فرش نرم و راحت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۵:۳۰ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)