فرش افشان كاشان فرش افشان كاشان .

فرش افشان كاشان

ويژگي هاي فرش مراكشي

خريد فرش مراكشي در فروشگاه قالي كاشان خريد مستقيم فرش از كارخانه

فرش مراكشي يكي ديگر از محصولات توليد شده در زمينه فرش ماشيني مي باشد. كه اولين توليد آن توسط شركت هاي توليد كننده فرش ماشيني در كاشان صورت گرفته است. اين فرش  ابتدا در مراكش توسط قبايلي كه در كوه هاي اطلس ساكن بودند توليد شده است. مردان قبيله در ابتدا به چيدن پشم گوسفندان پرداخته و آن را مي شستند تا تمام آلودگي هاي موجود در پشم حيوانات از بين برود. سپس با انداختن آن در برابر نور مستقيم خورشيد آن ها را خشك مي كردند. و در نهايت به دست زنان هنرمند قبيله داده و آنان در ابتدا به توليد الياف و نخ پرداخته و سپس با استفاده از هنر دست خود و ذوق سليقه اي كه داشتند فرش مراكشي را توليد كردند. كه در ادامه با آن بيشتر آشنا خواهيم شد.

ويژگي هاي فرش مراكشي

با آن كه قاليچه هاي مراكشي در سال هاي بسيار دوري بافته مي شدند اما به مرور زمان توسط نوادگان آن ها توليد شده و از آنجايي كه طرح و نقش هاي خاص و زيبايي روي اين گليم ها كار شده بود توجه افراد بسياري را به خود جلب كرده بود. كه اين علاقه مندي به مردم ايران نيز سرايت كرده و نتيجه آن توليد فرش مراكشي توسط كارخانه دارا فرش ماشيني در كاشان شد. اين فرش زيبا براي مكان هايي همچون آپارتمان مناسب مي باشد. طرح و نقشه هاي آن در قبايل مراكش تا به امروز تغييرات زيادي را داشته و هر منطقه متناسب با سليقه خود اين هنر زيبا را توليد مي كند.

از ويژگي هاي آن مي توان به نرم لطيف بودن آن اشاره كرد. در صنعت فرش ماشيني كاشان، فرش مراكشي در دسته فرش هاي مدرن جاي خود را باز كرده است. با خريد اين فرش زيبا مي توانيد از آن در اتاق خواب، اتاق خواب كودك، پذيرايي و راهرو منزل خود استفاده كنيد.

جنس فرش مراكشي

الياف به كار رفته در فرش هاي مراكشي از نخ پلي استر بوده كه نوعي نخ مرغوب در توليد فرش هاي مدرن و فانتزي مي باشد. به دليل قيمت مناسب الياف پلي استر، فرش هاي مراكشي نيز نسبت به ساير محصولات فرش ماشيني از قيمت مناسبي برخوردار مي باشند. لازم به ذكر است در اين فرش الياف ديگري هم چون پلي اوژن و پلي پروپيلن نيز به كار مي رود. يكي از ويژگي هاي پلي استر قابليت افزايش شفافيت و درخشندگي فرش مي باشد. به همين دليل هنگامي كه اين محصول را در مكاني مي بينيم، براقيت الياف آن به خوبي به چشم خواهد خورد. كه اين مسئله زيبايي فرش مراكشي را دوچندان مي كند.

طرح و نقش فرش مراكشي

رنگ هاي فرش مراكشي به دليل رنگ پشم گوسفندان كرم، قهوه اي، خاكستري و سيا مي باشد. در طرح آن از اشكال ساده هندسي استفاده شده است. طرح هاي فرش مراكشي شامل سه نوع مي باشد: 1) ساده  2) زيگزاگ 3) الماسي كه اصولا تمام آن ها ذهني بافته شده و امروزه توليد اين فرش ها توسط ماشين آلات مشابه دستباف آن مي باشد.

فرش كاشان

از آنجايي كه اين محصول در كارخانجات معتبر كاشان قابل بافت مي باشد به شما پيشنهاد مي كنيم با مراجعه به سايت معتبر قالي كاشان فرش مراكشي با رنگ بندي زيبا را ملاحظه فرموده و فرش مورد پسند خود را خريداري كنيد. همچنين اين مجموعه بزرگ و معتبر تمام محصولات فرش ماشيني متناسب با نياز افراد را عرضه مي كند. ارسال محصولات قالي كاشان رايگان بوده و قيمت محصولات طبق قيمت درب كارخانه محاسبه مي گردد.


برچسب: فرش مراكشي، فرش كاشان، قالي كاشان، فرش جديد، فرش ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۲:۴۷ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)

معرفي فرش ماشيني كاشان

 خريد مستقيم فرش از كارخانه قالي كاشان

در دكوراسيون و خانه هاي ايراني فرش يكي از لازمه هاي مهم در خانه محسوب مي شود. فرش ها در كنار حفظ انرژي به زيباتر شدن محيط خانه كمك بسياري را مي كنند. مورخان معتقد هستند كه اولين فرش هاي دستباف در ايران يافته شده و قدمت بالايي را دارد. سپس اين كالاي بارزش در سال هاي اخير با به روز ترين دستگاه هاي دنيا بافته و به بازار عرضه شد. فرش هاي ماشيني به دليل تنوع بالا در طرح و رنگ و همچنين قيمت توجه افراد زيادي را به خود جلب كرد. در ادامه به بررسي كامل معرفي فرش كاشان مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

معرفي فرش كاشان

امروزه كاشان يكي از بزرگ ترين صادر كنندگان فرش ماشيني محسوب مي شود كه تا كنون 70 درصد صادرات فرش را به خود اختصاص داده است. تفاوتي بين فرش هاي ماشيني و دستباف دستگاه هاي بافت فرش مي باشند. فرش هاي ماشيني بدون دخالت دست بافندگان توليد شده و زمان بافت آن بسيار كم تر از فرش دستباف مي باشد.

هر چه زمان به جلو حركت مي كند تنوع در فرش هاي ماشيني افزايش مي يابد. اين محصولات در ابتدا با شانه و تراكم پاييني بافته مي شد. اما شما مي توانيد امروزه محصول مورد پسند خود را در شانه و تراكم هاي گوناگون خريداري كنيد. محصولاتي كه در سال هاي اخير بسيار پرفروش بوده اند شامل فرش 700 شانه با تاركم 2550، فرش 1000 شانه با تراكم 3000، فرش 1200 شانه با تراكم 3600، فرش 1500 شانه با تراكم 4500 و در نهايت فرش هاي 1600 شانه كه به تازگي وارد بازار شده است با تراكم 4800 مي باشد.

ويژگي فرش ماشيني كاشان

از محبوب ترين ويژگي هاي فرش ماشيني داشتن لچك در گوشه فرش و ترنج در مركز فرش مي باشد. كه باعث شده در تمام جهان محصولي خاص و متفاوت را به نمايش بگذارد. در نگاه ديگر رنگ بندي اين محصول مي باشد. فرش هاي اصيل كاشان ابتدا به رنگ هاي روناسي و لاكي بافته مي شدند كه به اصطلاح به آن قالي جوشقان گفته مي شد.

فرش هاي ماشيني از الياف گوناگوني بافته مي شوند از جمله الياف اكريليك، الياف پلي استر، الياف پلي پروپيلن، الياف پلي اوژن و بسياري از الياف ديگر. اما مرغوب ترين و باكيفيت ترين نخ در بين موارد ذكر شده الياف اكريليك مي باشد. اين الياف به دليل عدم پرزدهي، ضد حساسيت و آلرژي و همچنين مقاوم در برابر آلودگي و تابش نور خورشيد در اولويت خريد افراد قرار دارد. خريداران فرش در ازاي پول نسبتا بالا به دنبال فرشي با ويژگي هاي درجه يك مي باشند كه الياف اكريليك اين قابليت را دارد تا طول عمر فرش شما را افزايش دهد.

طرح هاي پرفروش فرش ماشيني كاشان

همان گونه كه ذكر شد تنوع محصولات فرش ماشيني بسيار بالاست اما چند نمونه از آنها بسيار محبوب تر از ساير طرح و نقش هاي مي باشند. مانند طرح افشان، طرح اصفهان، طرح نائين، طرح خشتي و... . اگر به دنبال فرش هاي دستباف نما هستيد به شما پيشنهاد مي كنيد فرشي با شانه و تراكم بالا را خريداري كنيد. چرا كه هر چه تراكم در فرش هاي ماشيني افزايش يابد ظرافت فرش بيشار شده در نتيجه شباهت بالايي به فرش دستباف پيدا خواهد كرد. همچنين خريد فرش هاي 1200 شانه، 1500 شانه و 1600 شانه براي مكان هاي مجلل و لوكس بهترين انتخاب بوده و فضايي با شكوه را براي شما ايجاد خواهد كرد.

فرش كاشان

امروزه اكثر افراد در داخل و خارج از ايران به دنبال فرش هاي كاشان مي باشند. ما به شما مجموعه قالي كاشان را پيشنهاد مي كنيم. چرا كه فروشگاه قالي كاشان با عرضه تمام محصولات در زمينه فرش ماشيني با قيمت درب كارخانه از معتبر ترين سايت هاي خريد اينترنتي فرش براي شما مي باشد. از ديگر مزيت هاي فروشگاه اينترنتي قالي كاشان مي توان به ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران اشاره كرد.


برچسب: فرش ماشيني، فرش كاشان، قالي كاشان، فرش طرح افشان، فرش ارزان، فرش باكيفيت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۳:۳۸ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)

فرش چه رنگي بخريم؟!

خريد فرش از كارخانه قالي كاشان

رنگ يكي از ركن هاي اصلي در ويژگي هاي فرش ماشيني محسوب مي شود. انتخاب يك رنگ درست و هماهنگ با فضا باعث مي شود فضاي شما به چه صورت ديده شود. براي مثال اگر از فرش هاي زمينه روشن مانند فرش كرم استفاده كنيد فضاي شما بزرگتر جلوه خواهد كرد. اما استفاده از فرش زمينه تيره در دكوراسيون باعث مي شود فضاي شما از ديد مخاطب كوچك تر ديده شود. در ادامه به بررسي اين مبحث مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

انتخاب رنگ فرش

اگر مي خواهيد به صورت اينترنتي فرش ماشيني خود را خريداري كنيد بهتر است ابتدا به ساير وسايل مانند رنگ آميزي ديوار ها، رنگ مبلمان، پاركت و نمونه هايي از اين دسته توجه كنيد. براي مثال اگر رنگ ديوار هايتان تيره بود فرش را يك الي دو درجه روشن تر انتخاب كنيد و اما اگر ديوار ها روشن بود فرش را با تفاوت يك الي دو درجه تيره تر خريداري كنيد. اين گونه جلوه فرش شما افزايش خواهد داشت. براي استفاده فرش در سالن نشيمن پيشنهاد مي شود فرشي با طيف رنگي تيره يا چرك تاب را خريداري كنيد چرا كه رنگ هاي تيره جلوه كمتري در وضوح آلودگي دارند و از آنجايي كه سالن نشيمن مورد رفت و آمد بيشتري قرار دارد و در معرض آلودگي بيشتري مي باشد رنگ هاي تيره بهترين انتخاب براي شماست. لازم به ذكر است اين پيشنهاد براي خانه هاي بزرگ مطرح مي باشد زيرا فرش تيره براي فضاي كوچك انتخاب مناسبي نبوده و فضا را دلگير مي كند اين در حالي است كه فرش تيره فضاي بزرگ و وسيع را گرم تر و صميمي تر جلوه مي دهد.

ابعاد مناسب فرش ماشيني

يكي ديگر از جلوه كردن رنگ فرش، انتخاب ابعاد دقيق مي باشد. اگر شما طبق ميراژ دكوراسيون خود فرشي را خريداري كنيد به زيبايي آن مي افزاييد. سعي كنيد فرش را در مركز خانه قرار دهيد به صورتي كه پايه هاي مبل بر روي لبه فرش قرار بگيرد. اگر از مبلمان شلوغ استفاده مي كنيد مناسب ترين طرح براي شما طرح هاي خلوت و فرش طرح افشان مي باشد. اما براي دكوراسيون هاي ساده و يك نواخت بهترين انتخاب فرش هاي ترنج دار است. فرش هاي ماشيني در تمام ابعاد استاندارد قابل بافت مي باشد كه شامل فرش 12 متري، فرش 9 متري و فرش 6 متري است. و باقي سايز ها شامل قاليچه و پادري مي باشد. اما اگر به دنبال فرشي با سايز سفارشي هستيد كافيست سايز مورد نظر خود را به شركت هاي توليد كننده داده و در كمترين زمان ممكن فرش ماشيني خود را تحويل بگيريد.

كلام آخر


انتخاب رنگ و طرح يك امر سليقه اي است و بسته به نظر شخص شما دارد، توضيحاتي كه لازم بود شما در هنگام خريد فرش به آن توجه كنيد داده شد. لازم به ذكر است اگر به دنبال فرش براي محيط اتاق خوب هستيد حتما به ارتفاع سقف دقت كنيد. اگر ارتفاع زمينه تا سقف اتاق خواب كم بود بهتر است از فرشي با زمينه روشن استفاده كنيد.

فرش كاشان

سايت معتبر قالي كاشان يكي از معتبر ترين مجموعه هاي عرضه محصولات فرش ماشيني به صورت اينترنتي مي باشد. اين فروشگاه محصولات خريداري شده شما را به صورت مستقيم و مستقيم از كارخانه به سراسر ايران ارسال مي كند. از ويژگي هاي اين فروشگاه مي توان به ارسال رايگان محصول و قيمت مناسب تر از فروشگاه هاي سطح شهر اشاره كرد.


برچسب: فرش ماشيني، رنگ فرش، فرش كاشان، قالي كاشان، فرش ارزان، فرش باكيفيت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۷:۰۵ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)

تا انتخاب فرش مناسبتان يك كليك فاصله داريد

                                   

انتخاب فرش مناسب براي منزل از چالش هايي ست كه افراد همواره با آن مواجه هستند. فرش خوب ومناسب فرشي ست كه با توجه به سليقه افراد و متناسب با سبك زندگي انتخاب شود. وعلاوه براين توجه به سبك دكوراسيون و ابعاد فضا و ميزان نورگيري محل مورد نظر از اهميت وِيژه اي برخوردار است.

فرش هاي ماشيني امروزه داراي تنوع بسيار زيادي در طرح، رنگ ، ابعاد و شانه و تراكم فرش و جنس نخ هستند. تمام اين موارد، عواملي ست كه قبل از خريد فرش مناسب براي منزلتان بايد به آن توجه داشته باشيم. كه در اين مقاله به طور مفصل به آن مي پردازيم.

شانه و تراكم فرش

منظور از شانه فرش تعداد گره ها در يك متر از عرض فرش است. وقتي مي گوييم فرش 700 شانه ، يعني در يك متر عرض فرش 700 گره و در 10 سانت فرش 70 گره وجود دارد.

تراكم طولي نيز تعداد گره ها در يك متر از طول فرش است. كه چون در بافت فرش معمولا ازسه پود در هر رديف استفاده مي شود. معمولا تعداد گره ها در سه ضرب مي شود. به عنوان مثال فرش 1000 شانه داراي تراكم 3000 است.

بديهي ست فرشي كه داراي شانه و تراكم بالايي است كيفيت بالاتري نيز دارد. شانه در فرش نشان دهنده ظرافت فرش است. و تراكم ميزان فشردگي و انسجام فرش را نشان مي دهد.

جنس فرش

جنس فرش مربوط به اليافي ست كه براي بافت فرش مورد استفاده قرار مي گيرد. در گذشته ازپشم و پنبه در بافت فرش استفاده مي شد. اما امروزه از نخ هاي مختلفي براي بافت فرش استفاده مي شود. نخ هاي اكريليك و پلي استر و پلي اوژن و ورجين و ابريشم مصنوعي يا ويسكوز از اين جمله مي باشد.

هرچه در بافت فرش از الياف مرغوب استفاده شود. فرش مرغوب تر و با كيفيت تر خواهد بود. ودوام بالاتري نيز خواهد داشت. مرغوبترين نخي كه براي بافت فرش ماشيني مورد استفاده قرار مي گيرد. نخ اكريليك هيت ست شده است.

پرزدهي فرش نيز به جنس نخ آن بستگي دارد. فرش هايي كه با نخ پلي استر بافته مي شوند. پرزدهي ندارند. به اين فرش ها فرش ضدحساسيت نيز مي گويند. اما اين فرش ها دوام پايين تري نسبت به فرش هاي اكريليك دارند. به همبن علت است كه قيمت كمتري هم دارند. امروزه ميزان پرزدهي در فرش هاي اكريليك به حداقل ميزان خود رسيده است.

طرح ورنگ در فرش ماشيني

امروزه با توسعه صنعت فرش ماشيني تنوع زيادي در طرح و رنگ فرش ايجاد شده است. تنوع در طرح هاي فرش ماشيني از طرح هاي اصيل و كلاسيك و سنتي تا فرش هاي مدرن و فانتزي ديده مي شود. به طور كلي تنوع طرح در فرش هاي ماشيني به اندازه اي است كه پاسخگوي هر نوع سليقه و سبكي مي باشد.

انواع فرش ماشيني از نظرجنس و نوع بافت

فرش هاي ماشيني از نظر نوع بافت و جنس نخي كه براي بافت آن استفاده مي شود دراي انواع مختلفي است. فرش هاي شگي يا پرزبلند ، فرش فريز ، فرش شنل ، فرش ترك ، گليم فرش ، فرش كلاريس و فرش  كلاسيك از انواع فرش ماشيني محسوب مي شوند.

ابعاد فرش ماشيني

فرش هاي ماشيني از آن جا كه توسط دستگاه هاي مخصوص توليد مي شوند. داراي اندازه هاي استاندارد هستند.  اين فرش ها از 2 تا 12 متري بافته مي شوند . فرش هاي 6 متري و 9 متر ي و 12 متري از ابعاد رايج فرش ماشيني ست . البته فرش هاي ماشيني در ابعاد سفارشي و حتي به صورت گرد هم بافته مي شوند. كه در اين صورت هزينه طراحي به هزينه اصلي فرش اضافه مي شود.

قيمت فرش ماشيني

 عواملي مثل شانه و تراكم و جنس نخ در قيمت فرش ماشيني موثرند. هرچه شانه وتراكم در فرش زياد شود. قيمت آن نيز افزايش مي يابد. فرش هايي كه با نخ اكريليك هيت ست شده بافته مي شوند نسبت به ساير فرش ها گران تر هستند.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

فروشگاه اينترنتي قالي كاشان كه يك فروشگاه معتبر در زمينه فرش مي باشد، با تنوع بسيار انواع فرش ها به شما اين اجازه را مي دهد كه فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنين كيفيت و قيمت مناسب خريداري كنيد. يكي از ويژگي هاي اين فروشگاه ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد.


برچسب: قالي كاشان، فرش طرح افشان ،بهترين رنگ فرش، فرش 1500 شانه ، تراكم فرش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۱:۱۵ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)

فرش گل برجسته يا فرش ساده

                             

فرش ايراني يكي از شناخته شده ترين هنراصيل ايرانيان در بين مردم جهان مي باشد. كه غيراز اصالت آن به زيبايي طرح فرش و رنگ آن مربوط مي شود. با گذشت زمان پيشرفت هاي بسياري درصنعت قالي بافي بوجود آمد. كه باعث شد فرش هاي بسيار زيادي در طرح ها و رنگ هاي مختلف بافته شوند. يكي از اين فرش ها فرش گل برجسته يا نقش برجسته است.

اين فرش در ابتدا توسط بافندگان فرش دستبافت بافته و عرضه شد. افزايش طرفداران اين فرش توليد كنندگان فرش ماشيني را به سمت بافت اين نوع فرش سوق داد. به گونه اي كه در سال هاي اخير تنوع بسيار زيادي از اين نوع فرش در بازار ايران و جهان مشاهده مي شود.

 در اين مقاله شما را با ويژگي فرش هاي گل برجسته آشنا خواهيم كرد. در صورتي قصد خريد فرش گل برجسته را داريد حتما با ما همراه شويد.

 ويژگي هاي فرش گل برجسته

اين نوع فرش در ابتدا توسط هنرمندان اصفهاني بافته شد. همانطور كه از اسم آن پيداست. برخي از نقوش فرش نسبت به سطح فرش ارتفاع خاب بيشتري دارند. اين برجستگي ها در واقع سايه روشن ها در نقاشي را تداعي مي كنند. به همين علت است كه به فرش گل برجسته فرش سه بعدي نيز مي گويند. فرش هاي گل برجسته بسيار زيبا و ظريف هستند. به گونه اي كه از اين نوع فرش ها به عنوان تابلوفرش استفاده مي شود.اين فرش ها به صورت دستبافت و ماشيني به بازار عرضه مي شوند.

فرش گل برجسته ماشيني

افزايش طرفدارن فرش گل برجسته باعث شد اين فرش به صورت ماشيني در طرح ها و رنگ هاي مختلف بافته شود. براي بافت اين ماشين دستگاه خاصي وجود ندارد. فقط روش توليد اين فرش با فرش هاي ماشيني ديگر متفاوت است. به اين صورت كه در بافت اين فرش از دو نوع نخ خاب استفاده مي شود. نخ اكريليك و نخ هايبالك هيت ست شده. در ابتدا اين فرش مانند فرش هاي ديگر بافته مي شود و سپس در بخش آهار نخ هايبالك در اثر حرارت ارتفاعش كم مي شود.

آنچه كه باعث زيبايي فرش هاي گل برجسته مي شود. ظرافت در بافت اين نوع فرش است . ظرافت و زيبايي در فرش ماشيني بستگي به شانه و تراكم فرش دارد. هرچه شانه و تراكم فرش بيشتر شود. ظرافت فرش بيشتر خواهد شد. استفاده از نخ هاي مرغوب و با كيفيت در بافت اين فرش به افزايش ظرافت و دوام و ماندگاري آن نيز خواهد افزود. چنانچه در بافت اين نوع فرش از الياف نامرغوب استفاده شود. با گذشت زمان و شستشو،  فرش ممكن است برجستگي خود و شكيل بودنش را از دست بدهد.

انواع فرش گل برجسته ماشيني

 توسعه صنعت فرش ماشيني باعث شده كه انواع فرش ماشيني به صورت گل برجسته بافته شوند. به گونه اي كه درهم نقوش اصيل و سنتي به صورت گل برجسته بافته مي شوند. و هم  در فرش هاي مدرن. فرش هاي گل برجسته 700 شانه و 1000 و 1200 و1500 شانه با نخ هاي هايبالك و اكريليك در طرح و رنگهاي متنوع  بافته مي شوند.فرش هاي شنل و شگي وفريز و ترك هم از دسته فرش هاي مدرني هستند كه به صورت  گل برجسته بافته مي شوند.

فرش گل برجسته در دكوراسيون

 همانطور كه گفتيم فرش هاي ماشيني با نقش هاي اصيل و مدرن به صورت گل برجسته در بازار وجود دارند. كه به راحتي مي توانيد با توجه به  سبك دكوراسيونتان فرش مناسب را انتخاب كنيد. اين فرش ها به خاطر ناهمسان بود سطح نخ خابشان نياز به مراقبت بيشتري دارند. چرا كه گرد و غبار و كثيفي لابلاي الياف برجسته ي آن ممكن است باقي بماند. بنابراين براي مكان هايي كه پاخور زيادي دارد مناسب نيستند.

انواع مدرن اين فرش براي اتلق خواب و آشپزخانه و راهروها و اتاق خواب كودكان بسيار مناسبند. فرش هاي گل برجسته با شانه وتراكم بالا كه با نخ هاي مرغوب بافته مي شوند. داراي داراي ظرافت و زيبايي زيادي هستند و شباهت زيادي به انواع فرش دستبافت گل برجسته دارند.

نگهداري از فرش گل برجسته

 اين فرش ها بخاطر برجستگي نقوش شان نياز به مراقبت بيشتري نسبت به فرش هاي ديگر دارند. مواردي كه به افزايش دوام اين فرش ها كمك خواهد كرد.  مي توان به استفاده از روفرشي و جاروزدن و شستشوي  به موقع و استفاده نكردن از اين فرش در مكان هاي شلوغ اشاره نمود.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

فروشگاه اينترنتي قالي كاشان كه يك فروشگاه معتبر در زمينه فرش مي باشد، با تنوع بسيار انواع فرش ها به شما اين اجازه را مي دهد كه فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنين كيفيت و قيمت مناسب خريداري كنيد. يكي از ويژگي هاي اين فروشگاه ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد.


برچسب: فرش ماشيني،قالي كاشان ، طرح خشتي، فرش 1500 شانه ، تراكم فرشف خريد اينترنتي فرش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۳:۰۷ توسط:الهام مهرجو موضوع: نظرات (0)